نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور در جمع راهپیمایان سمنانی:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:دنیای استکبار در سرزمین فلسطین جای غاصب و مالک و ظالم و مظلوم را عوض کرده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 23 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در جمع راهپیمایان روز قدس در سمنان اظهار کرد:

دنیای استکبار برای دفاع از اشغالگران قدس به جعل مشروعیت برای این رژیم غاصب پرداختند.

وی به انتقاد از منع مردم از ورود به ماجرای هولوکاست پرداخت و افزود: چرا در بسیاری از کشورها باید تا این حد از تحقیق درباره ماجرای هلوکاست وحشت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با طرح این پرسش که چرا صهیونیست ها تا این حد از شناخت مردم از هولوکاست وحشت دارند افزود: آنها می دانند که اگر هولوکاست زیر سئوال برود، مشروعیت یهود و رزیم اشغالگر قدس از بین می رود.

وی با بیان اینکه آنها برای صهیونیست ها مشروعیت جعل کردند اظهار کرد: آنها برای مشروعیت سازی ساختگی برای صهیونیست ها جای ظالم و مظلوم و مالک و غاصب را عوض کردند.

حجت الاسلام تویسرکانی به جنایات متعدد اسرائیل در شهرها و روستاهای فلسطین اشاره و تصریح کرد: اشغالگران قدس در این چند دهه خون های زیادی از مردم مظلوم فلسطین بر زمین ریختند تا برای خود مشروعیت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها علاوه بر مشروعیت به دنبال عامل مهم"امنیت" هستند افزود: آنها می دانند عامل بقای اسرائیل دو عامل مشروعیت و امنیت است و لذا برای تامین این دو عامل دست به هر کاری می زنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، ایجاد گنبد آهنین برای رژیم صهیونیستی از سوی امریکا و دیگر حامیان صهیونیست ها را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: آنها پیشرفته ترین سلاح ها را برای حفاظت از رزیم صهیونیستی به میدان آوردند اما با گنبد آهنین هم نمی توانند برای اشغالگران قدس مشروعیت و امنیت بخرند.

وی از شکست های پی در پی اسرائیل در جنگ های اخیر به عنوان شاهدی بر این حقیقت نام برد و اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با وجود حمایت همه جانبه استکبار و گنبد آهنینش در چهار جنگ اخیر خود یعنی در جنگ های 33 روزه، 22 روزه، جنگ هشت روزه و جنگ 51 روزه شکست خورده استماند.و همین واقعیت پوشالی آنها را نشان می دهد.

تویسرکانی به پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص صهیونیست ها اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بر اساس آموزه های قرآنی پیش بینی فرمودند این رژیم ظالم و جعلی تا 25 سال آینده از بین خواهد رفت چرا که این وعده خداوند است که ظلم پابرجا نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور به تقدیر از حضور مردم روزه دار سمنان در راهپیمایی امروز پرداخت و گفت: خداوند در قرآن کریم بشارت داده که ظلم پایدار نمانده و مظلوم بر ظالم چیره خواهد شد و لذا شکست اشغالگران غاصب چندان هم دور نیست و روزی شاهد از بین رفتن ظلم آنها خواهیم بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ولی فقیه ، روز قدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار