به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از اجرای طرح «پیوند مدرسه، مسجد و منزل» در 130 مدرسه و با حضور بیش از 23 هزار و400 دانش‌آموز این استان خبرداد .
کد خبر: ۴۴۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضاجهان درجلسه شورای اقامه نماز استان افزود: علت عمده افزایش سرگردانی و استرس امروز در بین افراد مختلف ناشی از دوری و فاصله با مسائل دینی است.

وی بابیان اینکه استان سمنان در ارتباط با شعار تحصیلی هر ساله به موضوع نماز پرداخته است گفت: در سال گذشته شعار سال تحصیلی" نماز سرچشمه همه ی خوبی‌ها" و در سال جاری عنوان شعار سال تحصیلی" با نماز و با ورزش، بانشاط و با ارزش"بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از اجرای "طرح پیوند مسجد ،مدرسه و منزل"در 130مدرسهاستان خبر داد و گفت: این طرح با حضور 23هزار و400 دانش آموز استان برگزار شد.

جهان خاطرنشان کرد: در این برنامه مدیران مدارس برای هماهنگی بیشتر با همکاران ،تشکل ها خانواده ها و هیئت امناء مساجد همجوار نشست و جلساتی ترتیب داده تا در آن پیرامون تعامل مسجد، مدرسه و منزل و نحوه بهره‌گیری بیشتر دانش‌آموزان از فضای مساجد، اماکن مذهبی و نماز‌های جمعه و راهکار‌های جذاب سازی ‌های مذهبی صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان ،ارتقاء سطح بینش علمی ، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان ،برگزاری نماز جماعت در مساجد محل و همجوار مدارس از جمله اهداف این طرح بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بااشاره به برگزاری نماز جماعت در 816 مدرسه استان افزود: 418 نفر امام جماعت روحانی و 398 امام جماعت فرهنگی امر برگزاری نماز در مدارس این استان را برعهده دارند.

جهان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید زنگ نماز را به شکل جدی و پررنگ‌تر در مدارس خواهیم داشت و یکی از عناوین شعار سال تحصیلی جدید نیز با موضوع نماز خواهد بود.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مسجد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار