تجمع سپرده گذاران ثامن در نقاط مختلف استان سمنان؛
در روزهای اخیر انتشار اخباری از ورشکستگی موسسات مالی و اعتباری موجب سردرگمی بسیاری از سپرده گذاران و نیز پرسنل بانکهای کشور شده است.
کد خبر: ۴۴۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 18 June 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مرآت، امروز درپی انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص ورشکستی موسسه اعتباری ثامن، جمع کثیری از مردم در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و سرخه برای دریافت پول های خود به شعب این موسسه مراجعه کردند.

این گزارش حاکی است صدها نفر از دارندگان حساب در موسسه ثامن با مراجعه به شعب این موسسه مستقر در باغ فردوس سمنان، خیابان امام دامغان، خیابان ولیعصر سرخه، خیابان امام گرمسار و شعبه مرکزی شاهرود با تشکیل صف های طولانی خواستار دریافت سپرده های خود شده اند.

حضور مردم استان سمنان در شعب موسسه ثامن در حالی صورت می گیرد که در روزهای اخیر شایعات فراوانی در خصوص ورشکستی تعدادی از بانکها و موسسات مالی و اعتباری در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

در همین حال شنیده شده است موسسه ثامن برای پرداخت سپرده های مشتریان مشکلی ندارد و برداشت وجوه روند عادی خود را طی می کند هرچند برخی خبرها از محدودیت مبالغ پرداختی این موسسه حکایت می کند.

روز گذشته نیز بانک مهر اقتصاد با تکذیب خبر ادغام این بانک با موسسه ثامن اعلام کرد هرگونه ادغام این بانک با سایر موسسات مالی و بانکی کشور از اساس بی پایه است و صحت ندارد.

به هر تقدیر به نظر می رسد در پس اتفاقات اخیر نظام بانکی کشور که پیشتر دامن موسسات آرمان، فرشتگان و کاسپین را نیز گرفته بود موضوعی نهفته است که ممکن است بزودی گریبان سایر بانکها را نیز بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار