استاندار سمنان مطرح کرد:
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان با اشاره به عملکرد بسیار موفق دولت تدبیر و امید در مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا و ارز در دولت روحانی 50درصد کاهش یافته که این رقم کاهش کم‌نظیر است.
کد خبر: ۴۴۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز این استان اظهار کرد: سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی دولت دکتر روحانی در چهار سال گذشته سبب شده که میزان قاچاق کالا و ارز از بیش از 25 میلیارد دلار به کمتر از 12.5 میلیارد دلار کاهش یابد لذا دولت باید این سیاست‌ها را دنبال کند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم نشان داد کاهش قاچاق کالا امری شدنی است افزود: دولت همان‌گونه که میزان قاچاق کالا را از 25 میلیارد دلار به 12.5 میلیارد دلار کاهش داده این رقم فعلی را نیز می‌تواند چه بسار در آینده و طی یک برنامه به نزدیک صفر هم برساند.

این مقام ارشد اجرایی با اذعان به اینکه قاچاق کالا و ارز زیبنده نظام اسلامی نیست تصریح کرد: دولت یازدهم توانست در چهار سال گذشته تا حد زیادی از قاچاق کالا و ارز در کشور بکاهد.

خباز از قاچاق کالا به عنوان عامل مخرب تولید داخل نام برد و گفت: باید همه ابزار و اقشار مختلف برای مبارزه با قاچاق کالا به کار گرفته شود.

وی از استفاده از هنر به عنوان یک عامل موثر در مبارزه با قاچاق نام برد و ادامه داد: هنرمندان و هنرهای مختلف و خصوصل تئاتر، تلویزیون و سینما می تواند در کاهش قاچاق کالا موثر باشد.

استاندار سمنان بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص مضرات قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده بیشتری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار