مدیرکل ورزش و جوانان سمنان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان در المپیک ناشنوایان نماینده دارد، گفت: رویکرد مدیریت ورزش سمنان، داشتن نماینده در المپیک ۲۰۲۰ است.
کد خبر: ۴۳۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 12 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره حضور نماینده سمنان در تیم اواسپرت کاروان ورزش کارگری ایران برای شرکت در رقابت‌های لتونی اظهار کرد: «جواد عجم»، نماینده ایران و سمنان در مسابقات جهانی لتونی است.

وی ادامه داد: افتخاری بزرگ برای استان است که در کاروان ورزش کارگری ایران یک نماینده دارد؛ ولی اعزام عجم از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان انجام می‌شود و برنامه‌هایی هم برای بدرقه او ترتیب داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه روند فعالیت ورزش قهرمانی در استان سمنان رو به‌ رشد است، تصریح کرد: کسب مدال طلای نونهالان آسیا توسط غزل سلطانی، نونهال تکواندوکار سمنانی و چندین مدال آسیایی و جهانی در گذشته نشان از حرکت خوب ورزش قهرمانی در استان است.

فتاحی با اشاره به اینکه این مهم نشان از توجه به امر استعدادیابی و چهره‌های استان سمنان در مسیر ورزش قهرمانی حکایت دارد، اضافه کرد: موفقیت‌های امروز نوید روزهای خوبی را برای ورزش قهرمانی استان می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش تخصصی مربیان استان سمنان در رشته‌های مختلف از برنامه‌های مهم در مدیریت ورزش استان است، تصریح کرد: اساتید کشوری برای برگزاری این کلاس‌ها به استان دعوت‌ شده‌اند و استقبال خوبی هم صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه این کلاس‌ها در پایگاه قهرمانی استان برگزار شده است، اضافه کرد: دوره دوم این کلاس‌ها بعد از پایان ماه مبارک رمضان در تیرماه برگزار خواهد شد.

فتاحی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزش قهرمانی از اهداف مهم مدیریت ورزش استان سمنان است، تصریح کرد: دنبال کسب مدال در مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف هستیم و می‌خواهیم در فهرست مدال‌آوران آسیایی، سمنان هم در بدنه تیم‌های ملی نماینده داشته باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در سمنان داشتن نمایندگانی از سمنان در المپیک ۲۰۲۰ در کاروان ورزشی ایران اسلامی است، افزود: این مهم با تقویت زیرساخت‌های ورزش قهرمانی امکان‌پذیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه استان سمنان در المپیک ناشنوایان در رشته‌های تکواندو و والیبال نماینده دارد، اظهار کرد: این مهم برای ورزش استان افتخاری بزرگ است و امیدواریم که در المپیک ۲۰۲۰ هم در کاروان ورزشی ایران اسلامی ورزشکار از استان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار