سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان گفت: سه هزار و 500 نفر از این استان در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به بارگاه امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۴۳۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 29 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، احسان منصور کیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : برای اعزام این تعداد زائران مرقد امام راحل بیش از 80 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.
وی اظهارداشت : سال گذشته بیش از سه هزار نفر سمنانی به بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام شدند که در سال جاری استقبال مردم ولایی استان از این حضور چشمگیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد : از روز شنبه سیزدهم خرداد 96 اعزام به مرقد امام (ره) انجام می شود و برای هر تعدادی که سازمان های دولتی و غیردولتی برای حضور در این آیین ملی اعلام آمادگی کنند وسایل نقلیه در اختیارشان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با برگزاری هرچه باشکوه تر آیین بیست وهشتمین سالگرد ارتحال پیر جماران بار دیگر ارادت خود را به آستان مقدس آن وجود نازنین اعلام داشته و نشان خواهند داد که سردمداران و طلیعه داران بر حق ایمان و جهاد هستند.

منصورکیایی با اشاره به اهمیت استقرار نیروهای امدادی از جمله اورژانس و هلال احمر در محورهای مواصلاتی شرق به غرب کشور تصریح کرد: مجموعه گروه های امدادی با استقرار کامل در محورهای مواصلاتی و بهره گیری از همه توان نسبت به ارائه خدمات به کاروانها و زائرین اقدام کنند.

سرپرست حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت : تجهیز کامل اتوبوس ها و بهره گیری از رانندگان مجرب و دارای شرایط فنی کار، عدم استفاده از ناوگان درون شهری، همکاری لازم با پلیس راه در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی را از جمله اقدامات مهم و ضروری کمیته حمل و نقل برای هرچه بهتر برگزاری این مراسم دانست.

سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.

بر اساس آمار ، سالانه به طور میانگین بیش از 9 میلیون تن کالا از طریق ناوگان باری از استان سمنان به نقاط مختلف کشور جابجا و بیش از سه میلیون تن کالا از نقاط مختلف کشور وارد استان شده و بیش از 570 هزار بارنامه در استان صادر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار