فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دامغان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان گفت: همایش «بانوی بصیرت» در روز دهم ماه مبارک رمضان به همت بسیج جامعه زنان در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سومین جلسه برنامه‌ریزی و جمع‌بندی برنامه‌های بزرگداشت روز ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دامغان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد خوشقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان در این جلسه اظهار کرد: قرار است همایشی با عنوان «بانوی بصیرت» در روز دهم ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با رحلت حضرت خدیجه (س) به همت بسیج جامعه زنان در این شهرستان برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان نیز در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: برنامه امسال با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان با سال‌های گذشته کمی متفاوت خواهد بود و اعزام را در برنامه‌ها نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام سید جعفر میرعلی‌اکبری افزود: امیدواریم به فضل خدا و با اتحاد و همدلی همه مسؤولان امسال نیز همانند گذشته برنامه‌های خوبی در شهرستان دامغان داشته باشیم.

همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان برنامه‌های پیشنهادی خود را برای بزرگداشت روز ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ارائه کردند.

برچسب ها: بسیج ، ماه رمضان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار