رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از وجود ظرفیت تولید سالانه 56 تن قطعات جانبی ماشین‌های نساجی در یک واحد تولیدی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، استاندار سمنان به‌اتفاق اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، از واحد تولیدی مهارت در شهرستان سمنان بازدید کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمناندر حاشیه این بازدید گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی، استاندار سمنان و جمعی از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت صنعتی مهارت شهرستان سمنان بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

بهروز اسودی افزود: شرکت صنعتی مهارت در زیربنایی به مساحت 470 مترمربع در شهرک صنعتی سمنان واقع‌ شده است که با سرمایه‌گذاری حدود 5/5 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 56 تن قطعات جانبی ماشین‌های نساجی را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: این شرکت تأمین‌کننده بادامک‌های موردنیاز نساجی و فرش بوده که از ورود کالاهای مشابه جلوگیری می‌کند؛ این واحد تولیدی از فعالان بخش صادرات محسوب می‌شود و زمینه اشتغال حدود 15 نفر را در سمنان فراهم کرده است.

اسودی با اشاره به مشکلات این واحد صنعتی گفت: کمبود نقدینگی و بخشودگی جرائم دیرکرد تسهیلات دریافتی تسویه شده از مهم‌ترین مسائل و مشکلات شرکت صنعتی مهارت است که در ادامه این بازدید، استاندار و رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به همراه اعضای کارگروه در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات این واحد پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار