مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری سمنان خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مرگ نگهبان 35 ساله در این شهر بر اثر سقوط در چاهک آسانسور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سقوط نگهبان 35 ساله در سمنان در چاهک آسانسور و مرگ وی بر اثر این حادثه خبر داد.

وی گفت: در پی تماس شهروندی با سامانه 125 در ساعت 00:00 شب گذشته مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع در یکی از مجتمع‌های تجاری واقع در بلوار 17 شهریور، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بی‌درنگ مأموران ایستگاه شماره 2 را به همراه دو خودرو و 6 نفر آتش‌نشان به محل اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمناناظهار کرد: پس از حضور تیم عملیاتی در محل وقوع حادثه و بررسی‌های اولیه مشاهده شد که نگهبان 35 ساله این مجتمع تجاری بنا به دلایل نامعلومی به داخل چاهک آسانسور سقوط کرده است.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه آتش‌نشانان اعزامی بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه با قطع جریان برق آسانسور کردند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانانپس از هماهنگی‌های لازم با مراجع ذی‌ربط و حضور تمام دستگاه‌های مرتبط ازجمله عوامل قضایی، اورژانس و ... جسد متوفی از داخل چاهک خارج و تحویل عوامل متوفیات شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار