مدیرعامل توزیع برق سمنان تأکید کرد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: وجود برنامه تعمیرات پیشگیرانه شبکه‌ها و تأسیسات برق‌رسانی در طرح‌های کاهش اوج بار یک ضرورت است.
کد خبر: ۴۳۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید محمد موسوی‌زاده صبح امروز در دومین نشست کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد:اولویت‌بندی و وجود برنامه تعمیرات پیشگیرانه شبکه‌ها و تأسیسات برق‌رسانی در طرح‌های کاهش اوج بار یک ضرورت است.

وی با اشاره به این‌که شاخص‌های بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان ارتقا یافته است، گفت: به‌روزرسانی آمار و اطلاعات مدیریت بار و پیک‌سایی توسط واحدهای اجرایی و ارائه به‌موقع گزارش‌های مربوطه در برنامه‌ریزی این بخش و دستیابی به نتایج مثبت و کاربردی تأثیرگذار است.

دبیر کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این نشست گفت: نحوه محاسبه تأثیر در متعادل‌سازی بار در بخش کاهش پیک، دستخوش تغییراتی شده و با هماهنگی بین واحدها قرار است که در تهیه و ارائه آمارها این مهم عملیاتی شود.

فرهاد سلامتی با تأکید بر اجرای طرح سرویس پست‌های توزیع در استان سمنان، افزود: در هنگام سرویس ایستگاه‌های توزیع برق، مقدار مقاومت اندازه‌گیری‌شده سامانه ارت و نول پست‌ها در سامانه اطلاعات جغرافیایی وارد و نگهداری خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده تا شاخص تعیین‌شده مربوط به انرژی تأمین‌نشده، سالانه محقق شود و با انجام منظم برنامه‌های بازدید و تعمیرات شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق و رفع اشکالات موجود و همچنین تمام اقدامات در برنامه تعمیرات پیشگیرانه (PM) ثبت شود.

دبیر کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در فروردین‌ماه، انرژی تحویلی به شبکه چهار درصد رشد داشته و در انرژی تأمین نشده 2.8 درصد کاهش و در نرخ انرژی تأمین‌نشده، 12 درصد کاهش به‌عنوان آمار عملکرد این شرکت حاصل شده است.

منبع: فارس
برچسب ها: برق ، بهره برداری ، توزیع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار