معاون فرهنگ و ارشاد سمنان تأکید کرد
معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مشکلات مجتمع‌های فرهنگی هنری این استان برای فعالیت هنرمندان باید برطرف شود.
کد خبر: ۴۳۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،امیر رسولیان در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود اظهار کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها باید با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، کمبودهای مجتمع‌های فرهنگی و هنری در بخش‌های تجهیزات و امکانات را برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان فراهم کنند.

وی افزود: هنرمندان استان سمنان برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود نباید دغدغه مکان و فضا داشته باشند.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سفربه شاهرود به همراه رئیس امور اداری و مالی و عامل ذی‌حساب این اداره کل، در نشستیبا سرپرست، کارشناسان فرهنگی، هنریاداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به بررسیکمبودها و مشکلات این اداره پرداخت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهروددر این نشستگفت: با توجه به بازدیدهایی کهاز مجتمع فرهنگی و هنری مهربه عمل آمد و با مساعدت‌هایاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنانکمبودها و مشکلات این مجتمع فرهنگی هنری به‌ویژهسالن آمفی‌تئاتر بهمن و پلاتو برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار