با هدف افزایش تولید و اشتغال
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحدهای تولیدی این استان با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال تسهیلات جدید دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در پنجاه و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان افزود: طبق دستورالعمل جدید، 10 هزار واحد تولیدی با هدف رونق تولید، اشتغال، بهسازی و نوسازی صنایع، معادن و صنوف تولیدی در حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت صیانت و نگهداشت واحدهای تولیدی تصریح کرد: حدود هفت هزار واحد کوچک، یک هزار واحد متوسط و دو هزار طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد از این تسهیلات بهره‌مند خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تاکنون و با تدابیر دولت یازدهم و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، 781 واحد تولیدی استان در حدود 434 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

اسودی خاطرنشان کرد: طی 58 جلسه قبلی کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان، مشکلات 380 واحد تولیدی استان در امور مربوط به بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی، زیربنایی و ... بررسی شد.

وی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات این گروه بیان داشت: تاکنون 914 مصوبه در جهت رفع موانع تولید استان در جلسات کارگروه به تصویب رسیده که از این تعداد، 52 درصد اجرایی و مابقی در دست اجراست.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان به بررسی مشکلات چهار واحد تولید استان در این نشست اشاره کرد و گفت: در این جلسه، گزارشی از عملکرد بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش تسهیلات ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار