استاندار سمنان تأکید کرد
استاندار سمنان بر لزوم پیگیری جدی توسعه سرمایه‌گذاری در استان سمنان به‌عنوان مهم‌ترین برنامه خود تأکید کرد.
کد خبر: ۴۳۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، نشست محمدرضا خباز استاندار سمنان و فرماندار شهرستان گرمسار به‌اتفاق اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرودگاه بلندپرواز خاور در ایوانکی صبح امروز با هدف رفع موانع و بررسی مشکلات این فرودگاه برگزار شد.

فرماندار شهرستان گرمسار در ابتدای نشستی که به همین منظور تشکیل شد، در خصوص مشکلات فرودگاه بلندپرواز خاور ایوانکی در حضور اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گزارشی ارائه کرد.

استاندار سمنان نیز گفت: فرودگاه بلندپرواز خاور ایوانکی می‌تواند به‌عنوان فرودگاه پشتیبان برای فرودگاه‌های استان سمنان و استان‌های اطراف مطرح باشد.

محمدرضا خباز بیان داشت: باید از این ظرفیت خوب، علاوه بر تفریح برای مواقع بحران نیز استفاده کرد.

وی تصریح کرد: مأموریت ویژه بنده به‌عنوان استاندار، ترویج و توسعه سرمایه‌گذاری در استان سمنان است و باید زمینه، ثبات و اعتماد لازم برای اقبال سرمایه‌گذار را فراهم کنیم و زمینه توسعه اشتغال نیز از این طریق فراهم می‌شود.

پرواز آزمایشی استاندار سمنان و معاون استاندار سمنان نیز با هواپیمای فوق سبک در فرودگاه بلندپرواز خاور در ایوانکی انجام شد.

استاندار سمنان به‌اتفاق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تا دقایقی دیگر در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید برای بازدید از چند واحد تولیدی وارد شهرک صنعتی ایوانکی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
شهرک صنعتی ایوانکی فرودگاه دارد ولی مسجدش سال هاست که نیمه کاره رها شده !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار