معاون اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های سمنان خبر داد
معاون حمل‌ونقل اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از استقرار نیروهای امدادی در راه‌ها همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی آماده انتقال زائران است.
کد خبر: ۴۳۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا طحان صبح امروز در کمیته حمل‌ونقل ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان سمنان، ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، بر لزوم به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در انتقال زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) تأکید کرد.

وی گفت: مجموعه حمل‌ونقل با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال پیر جماران، بار دیگر ارادت خود را به آستان مقدس آن وجود نازنین اعلام داشته و نشان خواهند داد که سردمداران و طلیعه‌داران بر حق ایمان و جهاد هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اهمیت استقرار نیروهای امدادی ازجمله اورژانس و هلال‌احمر در راه‌ها تصریح کرد: مجموعه گروه‌های امدادی باید با استقرار کامل در محورهای مواصلاتی و بهره‌گیری از همه توان نسبت به ارائه خدمات به کاروان‌ها و زائران اقدام کنند.

طحان تجهیز کامل اتوبوس‌ها و بهره‌گیری از رانندگان مجرب و دارای شرایط فنی کار، عدم استفاده از ناوگان درون‌شهری، همکاری لازم با پلیس راه در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی را ازجمله اقدامات مهم و ضروری کمیته حمل‌ونقل برای هرچه بهتر برگزاری این مراسم دانست.

وی در ادامه ضمن اشاره به تشکیل کمیته حمل‌ونقل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) با مسؤولیت اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: این اداره کل با مشارکت و همکاری تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل جاده‌ای استان آماده خدمت‌گزاری به زائران شرکت‌کننده در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) است.

در ادامه، نمایندگان سپاه، پلیس راه، دانشگاه علوم پزشکی سمنان و... به تشریح اقدامات و برنامه‌های خود پیرامون برگزاری باشکوه‌تر این مراسم پرداختند.

تقویت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در نقاط مختلف از محورهای مواصلاتی با همکاری دستگاه‌های مرتبط، امدادرسانی به ناوگان در راه مانده و... ازجمله فعالیت‌هایی است که در این راستا انجام می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار