رئیس کمیته دارت استان سمنان:
رئیس کمیته دارت استان سمنان با بیان اینکه «مهشاد عوض‌زاده» به اردوی نهایی تیم ملی دارت ایران راه یافت، گفت: حضور یک گرمساری در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان قوت گرفت.
کد خبر: ۴۳۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک حلول ماه ضیافت الهی و بهار قرآن اظهار کرد: مهشاد عوض‌زاده، نوجوان بااستعداد و پدیده سال گذشته بانوان کشور از استان سمنان (شهرستان گرمسار) به اردوی نهایی تیم ملی ایران که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان آماده می‌شود، راه یافت.

وی ادامه داد: برای نوجوانان دیگر راه‌یافته به اردوی نهایی تیم ملی نیز شامل دنیز هشتپران از تهران، آتنا دهقانپور از تهران و نیایش کری‌وند از استان مرکزی آرزوی توفیق، سربلندی و موفقیت بیشتر را از خداوند متعال آرزو داریم.

رئیس کمیته دارت استان سمنان افزود: از سرمربی و مربیان تیم ملی استاد مؤمنی، دهقانپور و جمالی و خادم دارت کشور سعید مظهری که در این هشت مرحله زحمات زیادی برای ورزشکاران کشورمان کشیده‌اند، صمیمانه تقدیر می‌کنیم.

فاضلی بیان کرد: دارت استان سمنان و شهرستان گرمسار با صدرنشینی حمید خدامی و بازی خوب محمدرضا ناظریه و محمد ناظریه در لیگ برتر کشور خوش درخشیده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه به امر استعدادیابی دارت در سمنان اظهار کرد: این موفقیت‌ها برای دارت استان سمنان بسیار ارزشمند بوده و مقدمه‌ای برای کسب موفقیت‌های بیشتر در آینده است و امیدواریم بستری برای جذب علاقه‌مندان بیشتری به رشته دارت در استان سمنان باشد.

برچسب ها: ورزش ، دارت ، تیم ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار