رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی پایان هفته در محورهای استان ۱۱مجروح برجای گذاشت، گفت: از مجموع هشت سانحه رانندگی متاسفانه یک نفر جان باخت.
کد خبر: ۴۳۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 27 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه پایان هفته در استان سمنان هشت فقره سانحه فوتی و جرحی با ۱۱۱مجروح برجای گذاشت، افزود: از مجموع این حوادث پنج مورد واژگونی خودرو و چهار مورد به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به وقوع پیوست.

وی افزود: ساعت ۱۶:۱۵روز پنج‌شنبه کیلومتر ۲۵ محور میامی-شاهرود خروج از جاده یک دستگاه تریلی کشنده به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده به فوت در دم راننده ۳۶ساله منجر شد که باید گفت استراحت به موقع می‌توانست از وقوع این حادثه جلوگیری کند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن بیان اینکه کویری و یکنواخت بودن محورهای استان اغلب موجب خستگی و خواب‌آلودگی راننده می‌شود، ابراز داشت: در حاشیه راه پارکینگ هایی برای استراحت مسافران وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی در زائرسرای استان متوقف‌شده و پس از استراحت طی مسیر کنند.

خسروجردی تاکید کرد: ۶۵درصد از تصادفات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به افراد غیر بومی است۶۲ علت تصادفات را واژگونی خودرو در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی و عدم تمرکز کافی در زمان رانندگی شامل می‌شود که باید گفت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی و پرهیز از سبقت نا به‌جا می‌تواند از بروز حوادث تلخ رانندگی جلوگیری کند.

وی افزود: ۱۳درصد حوادث رانندگی مربوط به رانندگان خودروهای سنگی است که اغلب به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی دچار حادثه می‌شوند که باید نسبت به آگاه‌سازی این قشر از جامعه نیز تلاش شود تا به محض احساس عدم تمرکز از ادامه مسیر صرف نظر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار