مالک شریعتی در خصوص برگزاری انتخابات گفت: به دلیل اینکه آراء انتخاباتی بسیار به یکدیگر نزدیک هستند تخلفات کوچک هم میتواند در آنها تاثیرگذار باشد و باید نسبت به آنها دقت بسیاری شود.
کد خبر: ۴۲۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 19 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، مالک شریعتی سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و بحث تخلفات موجود در آن، گفت: یک نگرانی وجود دارد و آن هم از جهت این است که گمانه زنی های قبلی می گوید انتخابات قاطع نیست و رأی‌ها به یکدیگر نزدیک هستند، حتی یک تخلف غیرسازمان‌دهی شده کوچک هم می‌تواند در نتیجه آن تأثیر بگذارد.

وی ادامه داد: همانطور که تمامی مقامات اعلام کردند امکان تقلب یعنی نخواندن گسترده رای مردم وجود ندارد اما تخلفات حاشیه‌ای می‌تواند تأثیرگذار باشد همانطور که کشور ما آنها را تجربه کرده است مانند انتخابات مجلس ششم و تخلف آقای تاج‌زاده و اخراج مرحوم هاشمی از لیست تهران که باعث محکومیت قضایی برای او هم شد.

سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مورد تخلفات انجام گرفته در انتخابات توسط یک جناح خاص، گفت: وزرای دولت از جمله ربیعی و قاضی زاده رأی‌های خود را در معرض دید گذاشتند که این یک کار بسیار غلط است و همچنین دولت آقای روحانی آمار دقیقی از صندوق‌های سال 92 دارد و می‌داند که در چه صندوق‌هایی رأی کمتری دارد و به دلیل احساس خطر از اقبال به نامزد محرومان سعی می‌کند به بهانه تمام شدن تعرفه آن حوزه‌ها را تمدید نکند یا تعطیل کند.

شرعتی تصریح کرد : از ناظرین و مجریان انتظار میرود اجازه ندهند که برخی تخلفات کوچک باعث ایجاد لکه سیاه بر صفحه سفید و عظیم مشارکت گسترده مردم باشد و حق الناس خدشه دار شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار