استاندار سمنان:
استاندار سمنان با تأکید بر اینکه انتخابات نوعی عبادت است پس باید در مشارکت آن با قصد قرابت و وضو وارد شد این امر اهمیت برگزاری انتخابات را به مردم ما گوشزد می‌کند.
کد خبر: ۴۲۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 19 May 2017

به گزارش تابناک سمنان،محمدرضا خباز صبح آدینه و دقایقی پس از آغاز رأی‌گیری، در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت:

انتخابات نوعی عبادت است پس باید در مشارکت آن با قصد قرابت و وضو وارد شد این امر اهمیت برگزاری انتخابات را به مردم ما گوشزد می‌کند.

وی افزود: انتخابات حماسه‌ای است که دل دوستداران نظام را شاد و دل طمع ورزان به این انقلاب اسلامی و ایران را سرد و سیاه خواهد کرد لذا باید تأکید داشت که حضور حداکثری مردم امروز سرنوشت‌ساز است.

استاندار سمنان با دعوت از آحاد مردم این استان برای حضور در نخستین ساعات رأی‌گیری، بیان داشت: انتخاباتتا ساعت۱۸ ادامه دارد و بخش‌نامه‌هامبنی بر تمدید آن در همان ساعات اعلام می‌شود اما اکنون باید اساس را بر اتمام انتخابات در ساعت ۱۸ قرارداد لذا از هم استانی‌ها می‌خواهیم فرصت صبح را غنیمت شمرده و به‌پای صندوق‌ها بیایند.

خباز همچنین از آمادگی ستاد انتخابات استان سمنان در برگزاری این رویداد عظیم خبر داد و ابراز داشت: از ماه‌ها قبل تدارکات تمام فرآیندهای قانونی انجام‌شده و جای نگرانی نیست.

۵۰۱ هزار و ۵۰۴ نفر از جمعیت ۷۰۲هزار و ۳۶۰نفر استان سمنان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی هستند.

۴۵۰ شعبه شهری و ۲۹۲ شعبه روستایی و ۶۰۲ شعبه ثابت و ۱۴۰ شعبه سیار، تا ساعت۱۸ آماده جمع‌آوری آراء مردمی در سراسر استان سمنان هستند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار