رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شاهرود:
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود گفت: 40 خبرنگار و عکاس شهرستان شاهرود امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه روند برگزاری انتخابات را در شهرستان شاهرود پوشش خبری می دهند.
کد خبر: ۴۲۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 19 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس اعتماد رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار گفت: برای اطلاع رسانی و پوشش خبری لحظه به لحظه برگزاری انتخابات در شهرستان شاهرود برای بیش از 40 خبرنگار و عکاس نشریات محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری کارت ویژه خبرنگاران و عکاسان صادر شده است.

وی اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان به همراه اعضای هیات اجرایی و شورای تامین از برخی شعبه های اخذ رای بازدید و از روند برگزاری انتخابات گزارش و عکس تهیه کردند و اخبار انتخابات شهرستان شاهرود به صورت لحظه ای ارسال شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با تقدیر از خبرنگاران شهرستان شاهرود برای پوشش لحظه به لحظه اخبار افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید با اطلاع رسانی مطلوب و به موقع حماسه حضور مردم شهرستان شاهرود را برای سایر شهرستان ها و سایر نقاط کشور اطلاع رسانی نمایند.

اعتماد یادآور شد: در دوره های قبلی برگزاری انتخابات در شهرستان شاهرود نیز برای خبرنگاران و عکاسان شهرستان شاهرود کارت ویژه خبرنگاران برای تهیه گزارش و عکس از شعب اخذ رای صادر شده بود.

در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنچمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود 225 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و از این تعداد 127 شعبه برای اخذ رای در شهر شاهرود استقرار یافته است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر شاهرود به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

۱۲۷شعبه اخذ رای تمام الکترونیکی درشهر شاهرود فعال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار