رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مشارکت رای دهندگان در استان از مرز ۶۰درصد گذشت و تا ساعت ۱۸ شاهد حضور ۳۰۰ هزار نفر در پای صندوق‌های رای بودیم.
کد خبر: ۴۲۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 19 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید مشارکت بالای مردم استان سمنان در انتخاباتبیان داشت: از مجموع ۵۰۱ هزار و ۵۰۴ نفر از جمعیت ۷۰۲ هزار و ۳۶۰نفری استانبیش از ۳۰۰هزار نفر تا ساعت ۱۸در انتخابات شرکت کردند و هنوز تعداد زیادی نیز در صفوف اخذ رای هستند که می توانند تا ساعت ۲۰ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در تبریز

وی افزود: پیش بینی می شود میزان مشارکت از دوره‌های گذشته بیشتر باشد چرا که هنوز صفوف مردم در صندوق های رای مشاهده می شود از سوی دیگر به شهروندان توصیه می شود برای حضور در پای صندوق های اخذ رای دقایق پایانی رای گیری را به امید تمدید انتخاب نکنند.

معاون استاندار سمنان گفت: طبق اعلام وزارت کشور مشارکت بیش از ۲۰میلیون نفر از مردم در انتخابات رخ داده و این امر نوید دهنده حضوری پرشور از سوی مردم ایران اسلامی در حماسه دیگر است و باید گفت این حضور پرشور پاسخی به یاوه گویی دشمنان نسبت به ناامیدی مردم از نظام اسلامی است.

قنبری در پاسخ به سوالی با موضوع دریافت شکایات مردمی در ستاد انتخابات هم گفت: خوشبختانه تا ساعت ۱۸ مورد خاصی به این ستاد گزارش نشده و انتخابات در صحت و سلامت کامل با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

وی افزود: شایعاتی که درباره روند رای گیری بعضا مطرح می شود پایه و اساس ندارد و شهروندان نباید به این موارد توجهی داشته باشند چرا که تمام اخبار موثق از طریق ستاد انتخابات و رسانه های رسمی اعلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار