فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود گفت: ملت ایران از توطئه‌های دشمنان غافل نیستند و مردم امروز دوستان نظام را خوشحال می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 19 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، امیر سرتیپ رضا فخرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: حضور در صحنه انتخابات تکلیفی شرعی، قانونی ملی بوده و تمام تلاش دست‌اندرکاران برای این است که انتخابات به نحو مطلوب و مناسب برگزار شود.

وی تصریح کرد: در طول چهار دهه‌ای که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، ملت ما نشان داده‌اند که در سرنوشت خود دخیل هستند و از توطئه‌های دشمنان غافل نیستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود با بیان اینکه نیروهای مسلح هم مانند سایر مردم در انتخابات حضوری پرشور دارند، گفت: نیروهای مسلح با اقتدار در حفظ امنیت کشور مشارکت دارند و در انتخابات نیز برای تداوم این اقتدار و امنیت حضور یافته و با حضور خود در صحنه، هوشیاری و بصیرت خویش را در میدان سیاسی نیز به رخ دشمنان می‌کشند.

فخرآبادی تأکید کرد: ملت ما از همیشه مصمم‌تر پای انقلاب و نظام ایستاده و با حضور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را منکوب و مغموم خواهد کرد و دوستان نظام را خوشحال و امیدوار به آینده می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار