حجت‌الاسلام رئیسی در سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قفل کسب و کار، بیکاری و فقر را کلیدی که در دستان جوانان و مردم برومند است، می‌گشاید.
کد خبر: ۴۲۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 16 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی دقایقی قبل در جمع پرشور مردم در سالن غدیر سمنان اظهار کرد: خود را بیش از شما نمی دانم و هویت بنده از ناحیه انتصاب به انقلاب و خدمت به مردم و رضا (ع) است.

وی افزود: احساسات پاک شما به خدمتگزار ملت و خادم آستان قدس رضوی است؛ کشور ما با حضور سرمایه‌های بسیار انسانی از غنایی بهره‌مند است تا جزو کشورهای ثروتمند عالم باشد، چون بزرگترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی فرهیخته یک کشور است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: آنچه سایه جنگ را کنار زده، حضور شما مردم در صحنه است.

رئیسی بیان کرد: قفل کسب و کار، بیکاری و فقر را کلیدی که در دستان جوانان و مردم برومند است، می‌گشاید.

وی با بیان اینکه بیگانگان دری را نگشاده‌اند و معطل نگه‌ داشتن کشور اشتباه است، ادامه داد: بدون توجه به ذخایر مادی و انسانی کشور کار کردن اشتباه است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ایران ملجأ و پناه بی‌نوایان و مستضعفان است و باید به مناسبات جهانی و منطقه‌ای اندیشید، بیان کرد: تنها در جهان چهار کشور نداریم و باید با تمام کشورها ارتباط داشت.

رئیسی با تأکید بر اینکه کشاورزی باید فعال شود، گفت: مردم دغدغه‌مند و گله‌مند هستند؛ چرا باید یک‌میلیون تحصیل‌کرده بیکار داشته باشیم و هزاران کارگاه و کارخانه یکی پس از دیگری تعطیل شود.

 وی با بیان اینکه چرا کشور با این‌همه امکان مشکل دارد و باید دانست مشکل کجاست، افزود: چرا با وجود اینکه کشور امکانات زیادی دارد، کارخانه‌ها یکی پس از دیگری از کار می‌افتند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: نگاه به بیگانه چه نگاهی است؛ ما با تمام جهان مناسبات دوستانه خواهیم داشت، اما اولویت کورهای منطقه است.

رئیسی افزود: سهم ما از تجارت بین‌الملل چقدر است و با عراق و سایر کشورهای منطقه چقدر ارتباط داریم؛ صادرات تولیدات کشور باید تسهیل شود و برای کشاورز کار به‌صرفه باشد.

وی تأکید کرد: مشکل کشور ما ضعف مدیریتی و اقتصادی است و باید سالانه یک‌میلیون شغل در کشور ایجاد شود و قانون ما را مکلف کرده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این قانون باید اجرایی شود و ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد.

رئیسی با بیان اینکه مشکلی با اینترنت نداریم و باید به اقتصاد اینترنت و فضای مجازی توجه شود، گفت: رابطه با تمام کشورها باید افزایش یابد و سهم ما از دریا بیشتر شده و اقتصاد دریا و فضای مجازی فعال شود.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر سالانه فقط 6 درصد پیشرفت داشته درصورتی‌که صنعت پیشران است، افزود: برای چه مسکن ساختن را تعطیل و خانواده‌ها را ناامید کرده‌اید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: به مردم گزارش دهید که چند مسکن اجتماعی ایجاد کرده‌اید.

رئیسی با بیان اینکه مردم از مدیران ذهنیت خوبی ندارند و باید مشکل قاچاق کالا حل شود، گفت: بحث ما ته‌لنجی و کوله‌بری نیست؛ اما کسی که ده‌ها کانتینر جنس وارد کشور می‌کند، باید با آن فرد برخورد شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: جوانان باید به خانه بخت بروند؛ مگر قانون تصویب نکرده که زوج‌های جوان 10 میلیون تومان وام بگیرند پس چرا هزاران نفر در نوبت گرفتن وام هستند.

رئیسی با بیان اینکه مردم هرگز با تبعیض نمی‌سازند، اما با کمبودها کنار می‌آیند، گفت: امروز تبعیض زیادی در کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: وام صفر درصد به برخی افراد می‌دهند، آن‌هم 300 میلیارد تومان در حالی‌که زوج‌های جوان با این پول می‌توانند، وارد خانه بخت شوند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خانواده فقیر با ۴۵ هزار تومان چگونه زندگی کند، بیان کرد: دهک‌های پایین باید یارانه‌شان افزایش یابد و باید به مردم رسیدگی شود.

رئیسی با بیان اینکه افراد تحت حمایت را چطور سه برابر پول دادید، اگر پول نداشتید آن‌ها را چطور تأمین کردید، گفت: پیامک زدید آن‌هایی که یارانه‌شان قطع شده بود، بیایند و دوباره یارانه بگیرند از کجا آورده‌اید.

وی با بیان اینکه 10 میلیون تومان‌ها را از کجا به دهیارن داده‌اید، اگر پول ندارید، افزود: اقتصاد کشور با سرعت اندکی پیش می‌رود و در حال رکود است و بازاریان به این موضوع اذعان و گله ‌دارند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه مالیات را باید از فراریان افزایش دهید نه ارزش‌افزوده و این هنر نیست، گفت: یقه‌سفیدها به ریش ملت می‌خندند و فرار مالیانی دارند و باید جلوی آن‌ها را گرفت.

رئیسی با تأکید بر اینکه با افزایش درآمد دولت موافق هستیم؛ اما نه از کاسبان خوش‌حساب که با رکود مواجه هستند، ادامه داد: سفره مردم کوچک‌تر شده است و اقلام اساسی بسیار رشد قیمت داشته‌اند و تعیین آن کار پیچیده‌ای نیست و قیمت‌ها حداقل دو برابر شده است.

وی افزود: چهار سال دولت دست شما بوده است و باید گزارش دهید، مگر آزادی مردم را ما داده‌ایم که بتوانیم از آن‌ها بگیریم؛ آزادی را خدا داده است و مردم عاقل‌اند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: مردم آزاد هستند، به‌موجب اینکه خداوند این نعمت را داده است و نباید اجازه داد، در دولت کسی این آزادی را بر هم بزند.

رئیسی با تأکید بر اینکه ما می‌خواهیم گزارش دهید، ادامه داد: ما می‌گوییم بیکاری و شما می‌گویید دیوار در حالی‌که ما بین زیاده‌خواهی برخی‌ها دیوار می‌کشیم.

وی با بیان اینکه اساس تبلیغات ما بر صحبت با مردم است، افزود: اولویت در انجام کارها با مردم است و این حرف را مردم می‌فهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: اینکه می‌گویند مردم را با اتوبوس آورده‌اند، توهین به مردم است و باید به مردم اعتماد کرد.

رئیسی با بیان اینکه مردم همواره افتخار آفریده‌اند و باید به آن‌ها اعتماد شود، گفت: ما به گذشته برنمی‌گردیم و شرایط کنونی را هم نمی‌پذیریم؛ ما باقدرت به‌سوی آینده می‌رویم.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان ایران اهل فکر، دانش و علم هستند، بیان کرد: شما برای اینکه حال آمریکایی‌ها بد نشود، موشک را از روی سکو برداشته‌اید و شما در نقد کردن چک برجام هم ناتوان هستید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز کشور به دولت انقلابی و جهادی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: منافع مردم را باید در نظر گرفت و ظرفیت‌های بسیار فعال شود.


برچسب ها: رئیسی ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار