سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه رکودی که امروز در کشور حاکم است در دوران جنگ هم وجود نداشته است، گفت: هیچ زمانی به انداره ۴ سال اخیر مردم گرفتار نبودند.
کد خبر: ۴۲۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ 16 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، مرضیه وحید‌دستجردی بعد از ظهر امروز در جمع بانو‌ان حامی حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه کاشان شهر دارالمومنین و دار الایمان است و ارادت ما به کاشان به امروز و دیروز برنمی‌گردد، اظهار داشت: این افتخار را داریم که یک دموکراسی و به فرموده رهبر مردم سالاری واقعی در کشور حاکم است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید نسنجیده رای داد تا فردی روی کار بیاید و خرابکاری کند و به وعده‌های خود عمل نکند، افزود: رای یعنی خون شهدا، دستاوردهای مجاهدت و تلاش‌های امام های راحل از 15 خرداد سال 42 تا کنون و معنی خون‌های شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری جوانان به طور میانگین 40 درصد است، خاطرنشان کرد: اگر کسی یک ساعت مشغول به کار باشد، از نظر دولت بیکار محسوب نمی‌شود و به همین دلیل نرخ بیکاری که از سوی دولتمردان ارائه می‌شود غیر واقعی است.

وحید‌دستجردی با بیان اینکه اگر در روز جمعه با بی‌بصیرتی رای دهیم، 4 درصدی‌ها به کشور حاکم می‌شوند، تصریح کرد: اگر هر یک از ما نقدی به وضع موجود داریم و می‌خواهیم اصلاح صورت بگیرد و مردم در آرامش زندگی کنند و تبعیض و بحران اجتماعی نباشد باید به منتخب خود رای دهیم.

وی با بیان اینکه باید آحاد جامعه را به حضور در پای صندوق رای ترغیب کرده و همگی را به پایداری و ماندن در صحنه سفارش کنیم، ابراز داشت: امروز دختران، جوانان و زنان به گفت‌وگوی چهره به چهره به جهت افزایش بصیرت مردم می‌پردازند و مردم را از وضع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آگاه می‌کنند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اساس اسلام در حکومت اسلامی عدالت است، بیان کرد: مبنای حکومت اسلامی عدالت است و نباید عده حداقلی بر مردم حاکم باشند و حقوق نجومی دریافت کنند و وام‌های 3 تا 4 درصدی میلیاردی دریافت کنند در حالی که فرزندان ملت ذخیره انقلاب هستند و تلاش خود را برای اصلاح مردم محروم به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه وضع به جایی رسیده که دختر وزیر آموزش و پرورش را مظلوم خطاب می‌کنند، اذعان داشت: بسیار جوان تحصیل کرده بیکار در کشور وجود دارد و در مقابل والدین خود به دلیل عدم شغل و درآمد مناسب آب می‌شوند و هیچ زمانی به انداره 4 سال اخیر مردم گرفتار نبودند.

وحیددستجردی با بیان اینکه این وضع قابل دوام نیست و با وجود عدم عمل به وعده‌های 100 روزه خود مجددا وعده 100 روزه می‌دهند، تاکید کرد: بعضی کشورها در کوتاه مدت به کشورهای پیشرفته تبدیل شدند اما رکودی که امروز در کشور حاکم است در دوران جنگ هم وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه نباید نگاه ما به خارج و کدخدا باشد، گفت: 6 بانک کشور در حال ورشکستگی هستند و یا دچار ورشکستگی شدند و صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما برده می‌شود و رقم‌های 8 هزار میلیارد تومانی و 12 هزار میلیارد تومانی عنوان می‌شود اما ما زبان اعتراض خود را به قلم برده و در برگ رای می‌نویسیم و به مدیریت کنونی اعتراض می‌کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در مناظره‌ها تهمت ها و افتراهای بسیار زیادی به حجت‌الاسلام رئیسی زده شد، افزود: حجت‌الاسلام رئیسی سوابق درخشانی در قبل و بعد از انقلاب دارد و حتی یک لکه سیاه در کارنامه او وجود ندارد و او فردی متواضع، درستکار، پاکدست به معنای واقعی است.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در دفاع از خود "بگم بگم" راه نمی‌اندازد، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی دلی پر از راز دارد که به دلیل مسائل اخلاقی از بیان آن‌ها خودداری می‌کند و باید دانست رای مردم سرنوشت ساز است و نمی‌گذاریم دشمن شاد شود و رای ما فرهنگ را متحول می‌کند.

وحید دستجردی با بیان اینکه سند 2030 حاصلی جز ذلت و ننگ برای تربیت فرزندان ما ندارد، تصریح کرد: در زمانی که قصد می‌کنند نجومی بگیران را احضار کنند اعلام موضع کرده و تهدید کرده با احضار آن‌ها اعلان جنگ می‌کنند اما مردم خانه‌ها، وضعیت‌ها و اختلاس‌های میلیاردی نمی‌خواهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار