جانشین فرماندار سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: سه هزار نفر از مردم متدین و ولایتمدار استان، برای حضور در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از نقاط مختلف این استان به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 16 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ اسحاق موحدیان روز سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان، افزود: امسال برنامه‌ریزی شده است تا از بخش غرب و مرکز استان سمنان مردم به مرقد مطهر اعزام شوند.


وی با بیان این که امسال به دلیل تقارن ماه رمضان با مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، تدابیر خاصی برای اعزام مردم متدین استان سمنان در نظر گرفته شده است تا برای روزه داران مساله ای پیش نیاید، ادامه داد: از هر کدام از شهرهای گرمسار و سمنان هزار نفر، از سرخه و مهدیشهر هرکدام ٤٠٠ نفر و از آرادان ٣٠٠ نفر و در مجموع سه هزار و ١٠٠ نفر برای اعزام به مرقد مطهر پیش بینی شده است.

موحدیان تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در مرقد مطهر ساعت ١٨ تا ٢٠ برگزار می شود، اعزام زائران روزه دار استان سمنان در ساعت 14 در نظر گرفته شده است.

جانشین فرماندار سپاه قائم(عج) استان سمنان تاکید کرد: تمام برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا اعزام زائران مرقد مطهر امام(ره) بدون هیچ مشکلی انجام شود و تمام حساسیت ها و ملاحظات قابل توجه درباره اعزام زائران درنظر گرفته شده است و به گونه ای برنامه‌ریزی شده تا تمام بخش های اعزام و مراسم ها در شان مقام حضرت امام راحل باشد.

سال گذشته ١٦٠ اتوبوس زائران استان سمنان را به مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به مرقد مطهراعزام کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار