شهردار سمنان خبر داد
شهردار سمنان از برخورد قانونی و جمع‌آوری خودروهای بارفروش در شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 15 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برخورد قانونی و جمع‌آوری خودروهای بارفروش (میوه‌فروش) در شهر سمنان خبر داد.

وی اظهار کرد: در این طرح ضربتی که از امروز آغاز شده است با انتقال میوه و تره‌بار پس‌زده از میادین میوه و تره‌بار دیگر شهرها به سمنان و توزیع آن توسط خودروهای وانت و نیسان برخورد قانونی خواهد شد.

شهردار سمنان ادامه داد:این امر نه‌تنها موجبات نازیبایی بصری میادین و معابر و مبادی ورودی و خروجی را فراهم می‌کند؛ بلکه نارضایتی کسبه شهر را نیز در بردارد.

موسوی اضافه کرد: میوه و تره‌باری که از طریق این خودروهای بارفروش به شهروندان ارائه می‌شود، ازنظر کیفیت، سلامت و انجام امور قانونی و صنفی، هیچ مجوزی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در ابتدا از خروجی سمنان به سمت مهدی‌شهر بعد از پل جهاد آغاز و با رانندگان خودروهای متخلف برخورد شدو به‌منظور ساماندهی به سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری، ارجاع داده شدند.

شهردار سمنان افزود: در مرحله بعدی بارفروشان غیرقانونی متوقف در شهر سمنان شناسایی و ساماندهی می‌شوند و در صورت همکاری نکردن با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

موسویاز همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان سمنان در اجرای این طرح قدردانی کرد و از شهروندان هم خواست برای اجرای موفق این طرح که ضامن سلامتی آن‌ها و زیبایی بصری شهر است، از خریداری اقلام از وانت‌بارها و دست‌فروشان خودداری و شهرداری را برای ساختن شهری زیبا یاری‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
یعنی چی آخه چه عیبی داره بفروشن؟
بهتره چیزای دیگه رو جمع کنن بجای میوه فروش ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار