رئیس فرهنگ و ارشاد سمنان خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان گفت: جشنواره هنرهای سنتی «فیروزه» در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 15 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،ابوالفضل دلآرام از برگزاری جشنواره هنرهای سنتی با عنوان «فیروزه» در سمنان خبر داد.

وی گفت: این جشنواره در راستای شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید از یکم تا سوم خردادماه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان این جشنواره را مشتمل بر نمایشگاه، فروشگاه و کارگاه آموزشی همراه با تولید محصولات صنایع‌دستی دانست و بیان کرد: در کارگاه‌های آموزش توسط استادان نحوه بازاریابی و فروش محصولات به دانشجویان و هنرجویان آموزش داده می‌شود.

دلآرام با بیان اینکه آیین افتتاح این جشنواره ساعت ۱۰ روز یکم خردادماه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نشست‌های کارآفرینی در زمینه‌های هنری از برنامه‌های این جشنواره سه‌روزه است.

وی تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره نیز ساعت ۱۷ روز سوم خردادماه در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه این جشنواره در ۱۰ رشته صنایع‌دستی برگزار می‌شود، گفت: در آیین اختتامیه در هر رشته یک نفر و درمجموع از ۱۰ تن از هنرمندان صنایع‌دستی تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس؛ این جشنواره با همکاری میراث فرهنگی، دانشگاه سمنان، پژوهش‌سرای دانشجویی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار