به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم و مسؤولان در مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) گفت:نباید به‌گونه‌ای عمل کرد که بوی فتنه به مشام برسد.
کد خبر: ۴۲۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 12 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم و مسؤولان در مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) گفت:نباید به‌گونه‌ای عمل کرد که بوی فتنه به مشام برسد.

نباید به‌گونه‌ای عمل کرد که بوی فتنه به مشام برسد

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) درباره اهداف نظام و انقلاب گفت: اهداف دشمنان همیشه واضح و روشن است و ما هرگز اجازه پیاده‌سازی نقشه شوم آنان را نمی‌دهیم.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به امنیت در انتخابات تأکید داشتند، بیان کرد: نباید کاندیداها در رفتار و گفتار به‌گونه‌ای عمل کنند که بوی فتنه به مشام برسد.

 

شاهچراغی افزود: هر کسی قدمی برای توطئه و فتنه بردارد، سیلی محکمی خواهد خورد.

کسی با بی اخلاقی شایسته خدمت به مردم نیست

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انتخابات مهم ترین عرصه سیاسی کشور، آبروی نظام و اقتدار جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: رعایت اخلاق مداری از جمله مواردی است که در برگزاری یک انتخابات شکوهمند اثرگذار خواهد بود لذا پرهیز از تخریب چهره سایر رقبا در انتخابات برنامه ها و اهداف در کوتاه، میان و بلند مدت دشمنان را ناکام و آنها را از رسیدن به آرمان های شوم خود مایوس می کند.

وی با بیان اینکه این روزها و در ایام انتخابات بازار دروغ‌گویی گرم است، اظهار کرد: صداقت روسفیدی دنیا و آخرت را به دنبال دارد و نباید به خاطر کرسی ریاست جمهوری دروغ گفت.

با فعل حرام وارد شورای شهر نشوید

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه تبلیغات در شورای شهر نباید به هزینه های هنگفت منجر شود، ابراز داشت: برای افرادی که نامزد شورای شهر شدند اگر عملکرد مثبت و مناسبی در حوزه مدیرتی شهری داشته باشند به این همه چاپ بنر و پوستر نیازی ندارند،در دین مبین اسلام اسراف فعلی حرام محسوب می شود و باید گفت در حالی که می توان به جای صرف هزینهبرای نامزدی شورای شهر آن را خرج نیازمندان و ایتام کرد چرا باید این همه عکس و پوستر نصب شود.

انتخاب اصلح عامل اصلی پیشرفت شهر

وی با بیان اینکه مردم باید با آگاهی به فرد اصلح رای دهند افزود: از مردم تقاضا داریم که در انتخابات شورای شهر سلیقه ای رفتار نکنند بلکه با شناختکافی از دوطلبان و بصیرت و آگاهی و میزان ولایت مداری افراد رای دهند چرا که انتخاب های قومی و قبیله ای نه تنها کمکی به رشد و پیشرفت شهر نمی کند بلکه باعث عقب افتادگی و امیدواری دشمنان انقلاب خواهد شد.

چه گلی می‌خواهید به سر مردم بزنید؟

امام جمعه سمنان ضمن انتقاد از روند تبلیغات شوراها در شهر گفت: مگر چه گلی می‌خواهید به سر مردم بزنید که آن‌قدر در این راه اسراف می‌کنید؛ باید دارای حرکت و رفتار اسلامی باشید.

شاهچراغی ضمن تشریح فرد اصلح برای اداره مملکت بیان کرد: صداقت، مردمی بودن و دلسوزی برای مردم و 100 درصد تابع ولایت و رهبری بودن از خصوصیاتی است که باید مدنظر مردم قرار گیرد.

امام جمعه سمنان در پایان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام عصر (عج) گفت: مسلمانان علاوه بر شناخت واقعی حضرت مهدی (عج) باید منتظر واقعی وی باشند تا زمینه برای ظهور آن بزرگوار فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار