استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز گفت:هلال احمر سازمانی داوطلبانه و بدون حد و مرز جغرافیایی است که نژاد، کیش و مذهب در آن نه تنها مطرح نیست بلکه انسانیت در وهله اول قراردارد و کارکنان هلال احمر همه توان خود در راه خدمت رسانی به افراد گرفتار صرف می کند.
کد خبر: ۴۲۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در دیدار با مدیران و کارکنان هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر، ضمن اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در یکسال اخیر گفت: افتتاح شش سکوی پروازی برای بالگرد های این نهاد، اقدامی جهادی و در راستای ارتقای کیفی خدمات هلال احمر دراستان سمنان بود.

هلال احمر بزرگترین تشکل جهانی

وی در ادامه ضمن بیان اینکه هلال احمر بزرگترین تشکل جهانی با بیش از یکصد میلیون نفر عضو خدمات ارزنده ای را به جامعه بشری ارائه می کند، ابراز داشت: هلال احمر سازمانی داوطلبانه و بدون حد و مرز جغرافیایی است که نژاد، کیش و مذهب در آن نه تنها مطرح نیست بلکه انسانیت در وهله اول قراردارد و کارکنان هلال احمر همه توان خود در راه خدمت رسانی به افراد گرفتار صرف می کند.

کار جهادی هلال احمر را در حادثه معدن آزادشهر می توان دید

استاندار سمنان، گفت: نمونه کار جهادی هلال احمر را می توان در حادثه معدن یورت آزادشهر مشاهده کرد که به محض بروز سانحه جمعیت هلال احمر استان سمنان با امکانات و تجهیزات بالا برای خدمت رسانی و امداد به حادثه دیدگان در کوتاهترین زمان ممکن در محل وقوع حادثه حضور یافتند.

خباز تأكيد كرد: در حادثه برخورد قطار سمنان با قطار تبريز – مشهد در ايستگاه هفتخوان نيز، حضور نيروهاي امدادي هلال احمر بسيار به موقع و خوب بود و قابل ستايش و تجليل است.

خباز با بیان اینکه هلال احمر در هر جا ورود پیدا کرد، آرامش و آسایش ایجاد شد، ابراز داشت: خدمت داوطلبانه عالی ترین خدمت به خلق محسوب می شوداعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با تمام وجود به شغلشان عشق می ورزند که درهمین راستا فداکاری های بسیاری از خود نشان داده اند که باید نه تنها در هفته هلال احمر بلکه در همه ایام پاسدار زحمات آنها باشیم. 

استاندار سمنان، افزود: شاید برخی افراد آنطور که باید اهمیت هلال احمر و مشکلاتی که آنها دارند را درک نکرده است و این می طلبد تا برای تجهیز امکانات این نهاد ارزشمند همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار