رئیس اتحادیه آهن‌سازان:
رئیس اتحادیه آهن‌سازان گفت: رکود بازار ساختمان سبب رکود در رسته‌های اتحادیه آهن‌سازان شده است و واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل فعال نیستند.
کد خبر: ۴۲۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 09 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حبیب‌الله بشارتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع کارخانه‌های آهن‌سازان، نخست در مورد نام این اتحادیه اظهار کرد: این نام از قدیم و از سال ۱۳۳۵ روی این اتحادیه بوده است؛ اتحادیه آهن‌سازان نام بی‌مسمایی بوده، منتها به همان نام مانده است و نامه‌نگاری‌هایی داشتیم که نام اتحادیه را عوض کنیم و گفتیم این اسم الآن معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ رسته شغلی در اتحادیه آهن‌سازان داریم، اضافه کرد: هیچ‌کدام از رسته‌ها و کارخانه‌های ما آهن تولید نمی‌کنند؛ بلکه از ورق آهن وسایلی را می‌سازند. یکی از رسته‌های ما کانال‌سازان تهویه، کولر، دریچه‌های کولر، تولید لوازم مرغ‌داری و توری‌بافان و ... هستند و پروانه کسب دارند.

رئیس اتحادیه آهن‌سازان با بیان اینکه تمام رسته‌های اتحادیه آهن‌سازان فعالیت‌هایی دارند، تصریح کرد: زمانی تولید این رسته‌ها زیاد بود؛ ولی الآن به دلیل رکود در حوزه ساختمان، کارخانه‌های ما به‌تبع رکودزدگی بازار ساختمان به‌طور نسبی با رکود مواجه هستند و با ظرفیت کامل فعال نیستند.

بشارتی اظهار کرد: امیدواریم با تدابیر مسؤولان، رکود از سیمای اقتصاد کشور پاک شود و شاهد رونق بازار در اصناف مختلف باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار