قائم مقام ستاد محمدباقر قالیباف در سمنان:
قائم مقام و سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف در استان سمنان معتقد است که صرفه جویی در منابع باید از دستگاه های اجرایی و دولتی شروع شود.
کد خبر: ۴۱۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 06 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباسعلی طالب بیدختی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پرتی منابع در ایران بسیار بالا است و باید جلو این پرتی ها گرفته شود.

وی از تجمل گرایی به عنوان عامل فقر در جامعه نام برد و با اشاره به تحمیل هزینه های اضافی به دولت در ادارات و سازمان ها افزود: بسیاری از کشورها و حتی کشورهای توسعه یافته ای مثل هند در ادارات و دستگاه های دولتی شان از رایانه ها و کامپیوترهای نسل اولی استفاده می کنند در حالی که در دستگاه های اجرایی ما هر سال شاهد عوض کردن کامپیوترها و موبلمان اداری هستیم.

سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف در استان سمنان با بیان اینکه باید از هدررفت منابع در این بخش ها جلوگیری کرد تصریح کرد: با صرفه جویی بیشتر و جلوگیری از هدررفتن این منابع می توان، این منابع را در جاهای دیگری که ضرورت دارد هزینه کرد.

وی به ساخت ورزشگاه ها و استودیوم های ورزشی مختلف در سمنان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از دستگاه ها صاحب سالن ورزشی و امکانات مختلفی در این بخش شدند و دستگاه هایی همچون ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، دادگستری، نیروی انتظامی، راه و ترابری، آب و فاضلاب، برق، میراث فرهنگی و ..همه در استان داری سالن های ورزشی هستند که از آنها هم چندان استفاده نمی شود.

رئیس سابق هیئت فوتبال استان سمنان، با بیان اینکه تعداد اماکن ورزشی از ورزشکاران در سمنان بیشتر است افزود: شرایط به گونه ای است که از این سالن ها برای کنسرت موسیقی، نمایشگاه و مواردی از این دست استفاده شود چرا که تیم های ورزشی چندانی نداریم و اگر تیمی مثل هف نیز در سمنان وجود دارد 99 درصد بازیکنان آن هم غیربومی هستند.

طالب بیدختی با بیان اینکه مسئولان هدف درازمدتی در این بخش نداشته اند گفت: این ظرفیت ها می توانست در بخش هایی که اولویت بیشتری دارد هزینه می شدند.

وی یادآور شد: در خارج از ایران دولت دخالتی در ورزش ندارد و اسپانسرها و بخش خصوصی در آن سرمایه گذاری و درآمدزایی می کند و دولت نیز از مالیات آن بهره مند می شود اما در کشور ما پول دولت در ورزش هزینه می شود و مالیاتی هم در کار نیست.

وی با بیان اینکه باید راه را برای بخش خصوصی باز کرد اظهار داشت: اگر بسترهای لازم فراهم شود و بخش خصوصی بتوانند رقابت کنند بسیاری از مشکلات به دست بخش خصوصی مرتفع می شود.

قائم مقام و سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف در استان سمنان ضمن دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رای گفت: دکتر قالیباف برای اداره کشور و بهبود اقتصاد و ایجاد تولید و اشتغال برنامه دارد و برنامه های ایشان کاملا اجرایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار