استاندار خراسان جنوبی گفت: بودجه بیمه روستایی خراسان جنوبی به بیش از سه میلیارد تومان می رسد.
کد خبر: ۴۱۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 30 April 2017
سید علی اکبر پرویزی پیش از ظهر شنبه در همایش شوراهای اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: بودجه بیمه روستایی تاکنون دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده که امسال به بیش از سه میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات شوراهای اسلامی شهر و روستای، اظهار کرد: خوشبختانه شوراهای اسلامی طی چهارسال گذشته اقدامات خوبی داشته اند.

پرویزی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به شوراهای اسلامی شهر و روستاها دارد، افزود: شوراها با نظارت بر مسائل شهر و روستا شرایط خوبی را  در این مناطق به وجود می آورند.

وی با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: تصویب اساسنامه های مرتبط با شهرداری ها و تصویب بودجه سالانه شهرداری ها یکی از وظایف مهم شوراها است.

پرویزی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم به هر فردی که رای بدهند برای ما قابل احترام است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث کوری چشم دشمنان نظام می شود.

وی ادامه داد: کاندیدا های انتخاباتی باید وعده هایی بدهند که قابل اجرا بوده و به مسائل قومی و مذهبی یکدیگر ورود پیدا نکنند.

پرویزی با اشاره اقدامات دولت طی چند سال گذشته در خراسان جنوبی اظهار کرد: آبرسانی به مناطق محروم، آسفالت و قیرگونی برخی روستاها و احداث سه بیمارستان بزرگ در استان از جمله اقدامات مهم بوده است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی جزو استان هایی است که اولین مجوز بورس را دریافت کرد که این نشان دهنده توجه ویژه دولت به خراسان جنوبی است.

تامین آب مورد نیاز استان از دو مسیر تونل صفای کرمان

پرویزی با اشاره به پروژه های نیمه تمام خراسان جنوبی اظهار کرد: متاسفانه متقاضی برای اتمام پروژه های بخش خصوصی در خراسان جنوبی وجود ندارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره ذخایر نفتی استان اظهار کرد: این ذخایر طی سال های گذشته به  فراموشی سپرده شده بود که در دولت یازدهم به راه اندازی مجدد آن ها پرداخته شده است.

پرویزی با اشاره به کمبود آب در خراسان جنوبی بیان کرد: آب مورد نیاز استان از دو مسیر تونل صفای کرمان تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد تفاهم برای خرید تضمینی آب هستیم، افزود: این امر نیازمند هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

پرویزی خواستار احیای معادن خراسان جنوبی شد و افزود: صنایع معدنی گنجی عظیم برای استان محسوب شده و باید مورد توجه قرار گیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار