انتشار فیش‌های حقوقی اولین آزمون برای بررسی صحت ادعای کسانی است که خطای دولت احمدی‌نژاد در ایجاد پدیده حقوق‌های نجومی را به مستمسکی برای حمله به دولت تبدیل کرده بودند.
کد خبر: ۴۱۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 29 April 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از ایلنا، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی مدعی مبارزه با فساد هستند که شفاف‌سازی اقتصادی، لازمه و پیش نیاز هر گونه مبارزه با فساد است.

بی‌تردید بهترین اقدام برای شفاف‌سازی، شفاف ساختن میزان درآمد کاندیداهاست. در ماه‌های گذشته ماجرای حقوق‌های نجومی که آیین‌نامه پرداخت آن در دولت احمدی‌نژاد به تصویب و اجرا رسید، به بهانه‌ای برای حمله به دولت تبدیل شد. در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی و جریان‌ها و گروه‌های سیاسی حامی این دو کاندیدا در راس منتقدان حقوق‌های نجومی قرار داشتند.

در حال حاضر مصطفی میرسلیم، به عنوان کاندیدای حزب موتلفه اسلامی با انتشار فیش حقوقی خود به شفاف‌سازی در خصوص میزان حقوق دریافتی‌اش دست زد. از ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف به عنوان دو کاندیدای اصولگرای مدعی مبارزه با پدیده حقوق‌های نجومی نیز انتظار می‌رود با انتشار فیش حقوقی خود نسبت به شفاف‌سازی میزان حقوق دریافتی خود اقدام کنند تا ادعای شفاف‌سازی این دو کاندیدا نیز در معرض راستی‌آزمایی قرار بگیرد.

این اقدام اولین آزمون برای بررسی صحت ادعای کسانی است که خطای دولت احمدی‌نژاد در ایجاد پدیده حقوق‌های نجومی را به مستمسکی برای حمله به دولت تبدیل کرده بودند.

مصطفی میرسلیم با انتشار فیش حقوقی خود اولین گام را در این مسیر برداشت. آیا قالیباف و رئیسی هم اقدام به انتشار فیش حقوقی خود خواهند کرد؟

 فیش حقوق مصطفی میرسلیم/عکس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار