استاندارسمنان:
استاندار سمنان گفت: کمک ۱۴ میلیارد تومانی خیران به آموزش و پرورش استان باعث شد تا بتوانیم برای بخش اعظمی از مشکلات فرسودگی مدارس برنامه ریزی کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 29 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته معلم استان سمنان که صبح شنبه در استانداری برگزار شد، بیان داشت: کمک ۱۴ میلیارد تومانی خیران به آموزش و پرورش استان نشان از همراهی آنان با این مجموعهاست همچنین باید تاکید کرد که این خیران تلاش فراوانی را به انجام رسانده اند اما لازم است تا فرهنگ سازی مناسب تری در این خصوص انجام شود.

محمد رضا خباز استاندار سمنان - کراپ‌شده - آینه

وی با بیان اینکه توجه به موقعیت های تجاری مدارس و تبدیل بهینه آنان می تواند در ساخت مدارس جدید اقدامی موثر باشد، افزود: امروز ۷۰ درصد از فضای آموزشی سمنان نیاز به بهسازی دارد که لازم است اقدامی مناسب در این زمینه شکل گیرد.

استاندار سمنان همچنین گفت: در بودجه عمرانی و تملک دارایی استان طی سال جاری، توجه خاصی به آموزش و پرورش خواهد شدچرا که ما معتقد هستیم یکی از مطالبات مردم از دولت مقوله آموزش و پرورش است.

خباز افزود: دشمنان می دانند که ایران اسلامی با داشتن نسل متعهد هیچ گاه طعم شکست را نخواهد چشید لذا تلاش دارند تا این نسل را به تباهی کشانند اما نگاه ویژه به آموزش و پرورش نمی گذارد دشمنان به این نقشه های شوم جامه عمل بپوشانند.

وی با تاکید بر اینکه هجمه ماهواره ای دشمن برای تخریب و تاثیر گذاری بر نسل جوان هر روز در حال افزایش است، تصریح کرد: اعتقاد من بر آن است که رسانه ها همچون آبی زلال و رسانه های بیگانه همچون آبی گل آلود و مردابی متعفن هستند لذا باید در راستای تولید محتوای فاخر ایرانی اسلامی با توجه به سبک زندگی اسلاکی گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار