عضو فراکسیون امید مجلس:
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:‌ زمزمه‌های ضد ایرانی دولت‌مردان آمریکا همیشگی است و کشورهای جهان متوجه نقش تعیین‌کننده ایران شده‌اند.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 29 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با فارس درباره تهدیدهای آمریکا برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران اظهار کرد: افزایش تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق تازه‌ای نیست.

وی تصریح کرد: زمزمه‌های ضد ایرانی دولت‌مردان آمریکایی ۴۰ سال است که از طرف دولت‌مردان این کشور در جناح‌های جمهوری‌خواه و دموکرات وجود دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: به لطف خداوند متعال و همت مردم و رهبری امام خمینی (ره) در گذشته و رهبری عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری تاکنون توانسته‌ایم گردنه‌های بسیار سختی را پشت سر بگذاریم و امروز این مسیرهای سخت را پیموده‌ایم.

همتی با اشاره به اینکه با وجود همه فشارهای دشمن در این سال‌ها توانسته‌ایم جایگاه خوبی را در جهان به دست آوریم، تصریح کرد: ایران اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در جهان اسلام، منطقه و حتی دنیا دارد.

وی با بیان اینکه کشورهای دنیا امروز متوجه این مهم شده‌اند، اضافه کرد: کشورهای جهان دنبال گسترش روابط در ابعاد مختلف با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با افزایش این روابط بتوانیم قدم‌های اساسی برای پیشرفت بیشتر کشور برداریم.

همتی با تأکید بر اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران منافع دشمن را در جهان اسلام به خطر انداخته است، اظهار کرد: خود دشمن هم به این باور رسیده که ایران منافعش را دچار چالش کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار