کارشناس مسائل مذهبی:
یک کارشناس مسائل مذهبی معتقد است: دشمنان دنبال حذف وحدت در جهان اسلام هستند و تفرقه‌افکنی با اختلاف بین شیعه و سنی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 28 April 2017

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدباقر علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده خداوند برای هدایت بشریت مبعوث شد و بیانات پیامبر گرامی اسلام (ص) را باید محور وحدت امت اسلامی دانست.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان دنبال زدن ریشه اسلام در جهان هستند، اضافه کرد: دشمنان برای رسیدن به این هدف خود، تمام ابزارها و امکاناتشان را بسیج کرده‌اند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام اختلاف شیعه و سنی را ابراز تفرقه‌افکنی و حذف وحدت در جهان اسلام را ابزار تحقق اهداف شوم خود کرده‌اند، افزود: آن‌ها دنبال تخریب اسلام در جهان هستند.

علم‌الهدی با بیان اینکه اتحاد رمز موفقیت برابر تهاجم و توطئه‌های نرم دشمن محسوب می‌شود، تصریح کرد: اتحاد رمز شکست تهاجم دشمن و رقم خوردن ناکامی‌های دشمن است.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف الگوی جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیاست؛ رهبریت ایران اسلامی و وحدت ملت ایران زبانزد جهانیان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار