عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: دولت در حوزه معیشت و اشتغال سهل‌انگاری‌های زیادی داشته و رسانه‌های منتقد را برای فرار از پاسخگویی به جهنم حواله می‌دهد.
کد خبر: ۴۱۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 28 April 2017

به گزارش تابناک سمنان موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با فارس درباره عملکرد اقتصادی دولت اظهار کرد: اقتصاد کشور در کنار تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه اعمال سیاست‌های اقتصادی غلط در داخل دچار مشکلات زیادی شده است.

وی تصریح کرد: دولت‌ها در سال‌های گذشته در بحث اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نمره قبولی نگرفته‌اند؛ زیرا به اهمیت این سیاست بی‌توجه بودند.

این کارشناس اقتصاد با تأکید بر اینکه دولت در مباحث اشتغال و معیشت مردم سهل‌انگاری کرده است، اضافه کرد: دولت یازدهم دولت موفقی در بحث اشتغال‌زایی نبوده و نتوانسته در این راستا فضای مناسبی برای اشتغال جوانان ایجاد کند.

ثروتی با اشاره به اینکه آمار بیکاری در کشور رقم قابل توجهی است، افزود: دولت در رفع معضل بیکاری نتوانست بستر مناسبی برای اشتغال جوانان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید به ضعف‌های بدنه دولت پاسخ دهد، تصریح کرد: رئیس‌جمهور نباید با فرار از پاسخگویی درباره این معضلات، رسانه‌های منتقد را به جهنم حواله دهد.

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: دولت نباید ضعف‌های موجود در بدنه دولت در حوزه‌های مختلف را لاپوشانی کند و باید پاسخگو باشد.


برچسب ها: تحریم ، اقتصاد کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار