در گرماگرم مبارزات در انتخاباتی شماری از چهره های اصولگرا با شکایت علیه یک عضو شورای شهر به اتهام انتشار اخبار و اسناد واگذاری املاک نجومی به مدیران شهرداری، وی را به دادگاه کشاندند
کد خبر: ۴۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 27 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ایران آنلاین، پس از افشای این اسناد با وجود آنکه موجی از مطالبه گری در میان مردم در حمایت از این شفاف سازی و ضرورت برخورد با متهمان دریافت تخفیف‎های نجومی به راه افتاد، افشا کنندگان این اسناد به دلیل آنچه انتشار اسناد محرمانه خوانده شد تخت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

  اصولگرایان با شکایت ،افشاگر  املاک نجومی را به دادگاه کشاندند

با این حال پس از آن هم حکیمی پور به عنوان کسی که این اسناد را در اختیار داشت و هم یاشار سلطانی- مدیر سایت معماری نیوز- به عنوان کسی که این اسناد را منتشر کرده بود نسبت به محرمانه بودن آن ابراز بی اطلاعی کردند.

حکیمی پور در مصاحبه ای حتی تاکید کرده بود که اگر اطلاع داشت این اسناد محرمانه است اقدام به افشای آن نمی کرد. اما این به معنای غیر واقعی بودن این اسناد نبوده است. هر چند اثبات اتهام، متهمان دریافت تخفیف های نجومی با دستگاه قضایی است که تاکنون با وجود گذشت زمان نسبتا طولانی درباره آن اظهار نظر نکرده است.

رسانه ها نوشته اند که درستی اسنادی که حکیمی‎پور فاش کرده بود توسط سازمان بازرسی کل کشور تایید شده بود،

گفته می شود پای نامه شکایت از حکیمی پور را 4 عضو اصولگرای شورا، قناعتی، معصومه آباد، راستگو و پیرهادیامضا کرده است

ماجرای احضار حکیمی پور بازتاب های زیادی در فضای مجازی پیدا کرد یکی از کاربران نوشته است:
مردم باید بدانند در دور پنجم چه کسانی صلاحیت این را دارند که در شورای شهر نماینده آنها باشند. آیا باید به کسانی رای دهند که در راستای آگاه کردن مردم از تخلفاتی که حقشان است درباره‎اش بدانند تلاش کرده‎اند یا به کسانی که در راستای خاموش کردن این صدا تلاش کرده‎اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار