مدیر آموزش و پرورش شاهرود:
مدیر آموزش و پرورش شاهرود بابیان اینکه اجلاسیه شهدا به دانش آموزان درحماسه آفرینی عرصه های اجتماعی کمک می کند، گفت: ۴۰۰دانش آموز شاهرودی روزانه از اجلاسیه شهدا بازدید خواهند داشت.
کد خبر: ۴۱۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 26 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمید باباخالی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری کنیم باید رشادت ها و بزرگواری هایی که شهدا در دوران دفاع مقدس انجام دادند را گرامی بداریم، ابراز داشت: برگزاری اجلاسیه شهدا امری ضروری است تا با زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه مدافعان حرم راه آنها را چراغ هدایت خود قرار دهیم لذا آموزش و پرورش شاهرود برنامه دارد تا روزانه ۴۰۰ دانش آموز را برای بازدید از اجلاسیه شهدا راهی این مراسم کند.

حمید باباخانی - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه شاهرود ۱۲۲ دانش آموز و ۲۲ فرهنگی شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: طی دعوتی که از مدیران مدارس به عمل آمد از آنها در خواست شد تا دانش آموزان را برای حضور در مراسم اجلاسیه ترغیب کنند و معتقد هستیم زمانی این فضا در شهر حاکم می شود موقعیت فرهنگی و مذهبی منطقه پربارترخواهد شد که باید گفت این مهم به برکت شهدا است.

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدا می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی را ایفا کند، ابراز داشت: بی شک نسل جدید انقلاب و دوران دفاع مقدس را درک نکرده است و اکنون فرصت ارزشمندی است تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلیری های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جوان امروز احیا کنیم.

باباخانی در ادامه تصریح کرد: برگزاری این اجلاسیه فرصتی را فراهم می کند تا با مرور فرازهای زندگی شهدا فضای فرهنگی و اجتماعی شهر را به گونه ای سوق دهیم که نسل جدید علارغم تکنولوژی و پیشرفت و زندگی در دنیای مدرنیته با یادآوری حماسه آفرینان دفاع مقدس در جستجوی چگونگی تداوم راه شهدا باشند.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش فصل شیدایی می تواند دانش آموزان را به تفکر در فلسفه خلقت و تاریخ وادار کند، افزود: نباید فراموش کرد که آرامش و امنیت امروز را مدیون شهدای انقلاب و به ویژه شهدای مدافع حرم هستیم که باید گفت بازدید دانش آموزان از نمایشگاه اجلاسیه شهدا می تواند نسل جدید را با آرمان های بلندی آشنا کند که شهدا برای حفظ ارزش های اسلامی تا اخرین نفس در برابر دشمن ایستادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار