قاضی زاده هاشمی:
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.
کد خبر: ۴۱۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 25 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با قوت و در زمان موعد خود انجام شود.

تصویر اولین مناظره 6 نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر پخش می‌شود

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه از امروز ضبط برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شده است، افزود: از فردا چهارشنبه نیز پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری با حضور یکی از نامزدها در گفتگوی ویژه خبری آغاز می شود و این برنامه ها تا یک روز قبل از 29 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دو شب پیش مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان کاندیداها برگزار شد و ان شاءالله به حول و قوه الهی و خواست مردم ایران برای پخش زنده مناظرات انتخاباتی، اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت 4 بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار