بادامچیان:
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی می‌گوید: برخی تشنگان و شیفتگان قدرت هستند و امروز برای رأی‌آوری یارانه را افزایش می‌دهند؛ افرادی که کارایی ندارند، خودشان کنار بکشند.
کد خبر: ۴۱۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 25 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، انتخابات سال 96 را شاید بتوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی ایران اسلامی در سال‌های اخیر دانست؛ انتخاباتی که با همه پیچیدگی‌ها و زوایایی که دارد، همه در آن بر یک اصل مهم متفق‌القول هستند و آن هم چیزی جز مشارکت حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی نیست.

این روزها اکثر استان‌های کشور شاهد تبلیغات انتخاباتی و گفت‌وگوهای هواداران نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری هستند که هر یک به نوعی برای نامزد مورد اطمینان خود تبلیغ می‌کنند؛ اما در این بین، هیچ امری مهم‌تر جلب آرای عمومی و مشارکت حداکثری در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده است

اسدالله بادامچیان، قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی از جمله کسانی است که به این امر اعتقاد دارد؛ وی در سفر به سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان می‌گوید:انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرد تا به پیروزی رسید؛ در سال 1341 امام خمینی (ره) فرمودند که انقلاب سه مرحله دارد و باید برای دست یافتن به آن تلاش کرد.

وی ادامه داد: اسلامی کردن ایران، اسلامی کردن کشورهای دیگر و اسلامی کردن جهان مدنظر امام بود و ایشان فرموده‌اند این پیروزی 20 سال طول می‌کشد و در این راه شکنجه‌ها و رنج‌هایی را متحمل می‌شوید که باید صبوری کنید.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بعد از گذشت سال‌ها با عنایات الهی پیروز شد و این پیروزی آسان به دست نیامد؛ نظام ستم‌شاهی و سلسله پهلوی بیش از 50 سال با حاکمی که از قوی‌ترین چهره‌ها در جهان بود، حاکمیت کردند.

وی افزود: رژیم پهلوی ضعیف نبود و حامی‌اش مزدوران خارجی و عوامل داخلی، آمریکا، انگلیس، ساواک، سازمان سیا، موساد، عناصر و مزدوران داخلی بودند و این مجموعه ساده نبودند و پیروزی برابر آنان ساده به دست نیامد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: امام و انقلاب اسلامی مقابل این مجموعه بیش از 16 سال فعالیت کردند و در میان ناباوری‌ها، جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و به پیروزی رسید و راه آن اکنون بیش از 38 سال با اقتدار ادامه دارد.

انتخابات جنگ قدرت نیست

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه تعیین سرنوشت کشور و جامعه با انتخاب درست انجام می‌شود، ادامه داد: در اسلام انتخابات رقابت نیست؛ بلکه انتخابی است که می‌خواهیم فردی رابرای اداره جامعه برگزینیم.

بادامچیان با بیان اینکه انتخابات جنگ قدرت نیست، ادامه داد: برخی از نامزدها و جریان‌ها در اسم به بیان ارزش‌های اسلامی می‌پردازند؛ اما وقتی باطن آنان را باز می‌کنید، دنبال منیت هستند.

وی اظهار کرد: در این عرصه هدف باید خدمت باشد؛ اما برخی، تشنگان و شیفتگان قدرت هستند و باید برای انجام این مسؤولیت، فرد اصلح و افضل را برگزید.

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی حریص فی‌الملک هستند و جایگاه خود را دوست دارند، ادامه داد: فردی که برای سر کار ماندن از رقص، آواز و زد و بند و روش غیرشرعی استفاده کند، هر چند متخصص و سیاستمدار باشد، نمی‌توان به او رأی داد؛ کسانی که در جایگاه‌های بالا می‌نشینند، باید انقلابی و مطیع الله باشد.

بادامچیان ادامه داد: کسی که خرج زیاد برای پست می‌کند، این کار او به نوعی سرمایه‌گذاری برای خود است؛ انتخابات دست مردم، آزاد و آگاهانه است؛ اگر ملت به کسی رأی دادند که فرد منتخب مرتکب گناه شد، او هم شریک است.

برخی برای رأی گرفتن سراغ ضدارزش‌ها می‌روند

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: هدف از حکومت اسلامی، حاکم شدن ارزش‌های اسلامی است تا زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده کند؛ این امر با فردی که دوست قدرت و طالب شبکه فساد و زد و بند است، محقق نمی‌شود.

بادامچیان با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افکار چپ حرف اول را می‌زدند، ادامه داد: برخی برای رأی گرفتن سراغ ضدارزش‌ها می‌روند و هدف آنان صندلی است که اگر عمق اهداف آنان جست‌وجو شود، چیزی جز بوی تعفن قدرت به مشام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: افکار چپ بعد از جریان جنگ، سراغ سیاست تغییر و کارگزاران رفتند و چون مصلحت نظام بازسازی بعد از جنگ بود، امام فرمودند اینان باشند؛ اما بعد از مدتی تبدیل به دولت اصلاحات شدند و بعد شعار داغ ارزشی دادند که مردم در این بین به آنها رأی ندادند.

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: بعدها شعارها تبدیل به معتدل و اعتدال شد و رئیس‌جمهوری فعلی شعار داد و باز هم مشکلات حل نشد و اکنون باید این مشکلات را بدون دعوا حل کرد.

افرادی که کارایی ندارند خودشان کنار بکشند

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه افرادی که کارایی ندارند خودشان کنار بکشند، اضافه کرد: ابتکار برای ما قابل احترام است؛ اما طی چهار سالی که محیط‌زیست را اداره می‌کند، حتی نتوانست پنج درصد ریزگردهای یک شهرستان را کم کند؛ چه برسد به خوزستان؟

بادامچیان افزود: در تهران هم نتوانسته‌اند مشکل را کم کنند؛ بلکه دغدغه‌های زیست‌محیطی و آلودگی هوا بیشتر هم شده است. هر فردی وقتی نتوانست کار کند، خودش باید کنار بکشد.

وی خاطرنشان کرد: در اسلام مبنا این است که اگر کسی برتر کار می‌کند، باید وارد گود شود و در انتخاب کسی مدنظر قرار گیرد که کارایی برتری دارد.

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در روزهای گذشته برای افزایش یارانه برخی از مددجویان نهادهای حمایتی ادامه داد: برخی برای رأی‌آوری یارانه را افزایش می‌دهند که قصد آنان کمک به مستضعفان نیست؛ بلکه بحث این است برای رأی‌آوری پول می‌دهند و با تعیین مبلغ از خود تبلیغ می‌کنند.

انتخاب باید آگاهانه باشد

بادامچیان با بیان اینکه باید مردم را آگاه کرد تا به کسی رأی دهند تا رجایی‌گونه باشد، اضافه کرد: افرادی هستند که ساده‌زیستی را به معنای واقعی تجربه و در جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و ساده‌زیستی را مدنظر قرار داده‌اند.

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی افزود: انتخاب باید آگاهانه باشد و کسانی که می‌خواهند نامزد معرفی کنند، باید اصلح را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه قدرت باید دست مردم باشد، اضافه کرد: در انتخاب باید دید افضل و برتر کیست؛ اگر فردی برای این عرصه معرفی شد، باید رجایی‌گونه باشد؛ نه اینکه فردی معرفی شود که از بیت‌المال حقوق‌های نجومی می‌گیرد و دخترش گفت حق اوست.

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم باید اصلح را انتخاب کنند و با این انتخاب آگاهانه و انقلابی مشیت الهی روان می‌شود و برکات انتخاب اصلح کاملاً واضح و مبرهن خواهد شد.

حامی کاندیدای مورد نظر مردم هستیم

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه رجایی‌گونه‌ها نعمت هستند، اضافه کرد: در حزب مؤتلفه اسلامی با علما و دیگران صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید فردی وارد گود شود تا مشکلات را حل کند.

بادامچیان اضافه کرد: نظر مردم بر ماندن هر کدام از کاندیداها باشد، ما هم حامی کاندیدای مورد نظر مردم هستیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: کاندیداهای انقلابی با هدف مشخص و بنا به تکلیف شرعی وارد گود شده‌اند و فعلاً با قدرت پیش می‌روند تا فرد نهایی مشخص و اعلام شود.

قائم مقامحزب مؤتلفه اسلامی گفت: تکلیف ما با تمام قوا، حمایت از کاندیداهای انقلابی برای رأی آوری با حفظ احترام به رئیس‌جمهوری فعلی و دیگر کاندیداهاست؛ با انتخاب فرد اصلح دل مهدی موعود (عج) شاد و مشکلات کشور حل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار