دبیر اجرایی خانه کارگر استان اعلام کرد:
دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان گفت: کارگران استان سمنان در تجمع بزرگ 11 اردیبهشت ماه که ریاست جمهوری در آن سخنرانی خواهد کرد حضور می یابند.
کد خبر: ۴۱۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 24 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نق از مرآت، حبیب‌الله محقق دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 115 هزار نفر در واحدهای تولیدی مشغول به فعالیت هستند، گفت: 20 هزار فعال کارگری در خانه کارگراستان عضو هستند.

وی با اشاره به اینکه 15 هزار نفر از این کارگران در شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه هستند و مابقی در دیگر شهرستان ها مشغول به فعالیتند، افزود:50 هزار نفر از کارگران و خانواده‌های آن‌ها از خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی خانه کارگر بهره‌مند می‌شوند.

محقق با اشاره به اینکه بخش بسیار زیادی از کارگران حقوق زیر یک میلیون می‌گیرند، بیان کرد: تنها 10 تا 15 درصد از جامعه کارگری از حقوق و مزایای خوب بهره‌مند هستند.

اعزام 500 کارگر سمنانی به میتینگ سیاسی حامیان دولت

وی از اعزام 500 کارگراستان سمنان در هفته کار و کارگر به مرقد امام(ره) خبر داد و گفت: کارگران استان در تجمع بزرگی که در دوشنبه هفته آینده( 11 اردیبهشت) در تهران قرار است برگزار شود حضور خواهند یافت.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان در ادامه اظهار کرد: کارگران از استان های هم جوار در این تجمع حضور خواهند یافت.

محقق بابیان اینکه کارگران در این تجمع بزرگ با ریاست جمهوری و وزیر کار دیدار خواهند داشت، افزود: کارگران واحدهای تولیدی و بازنشستگانی که علاقمند به شرکت در این تجمع هستند می تواند با داشتن کارت عضویت خانه کارگر و کانون بازنشستگان برای ثبت نام خود اقدام کنند.

برخی از مسئولان چوب لای چرخ تولید داخلی می گذارند

وی درخصوص حمایت از تولید داخلی در استان گفت: کاری انجام نشده چراکه خیلی از مسئولین باهم همراه نیستند و برخی چوب لای چرخ می گذارند و نمی گذارند کاری انجام شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان در ادامه اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا شعار سال"تولید اشتغال برمبنی اقتصاد مقاومتی" محقق شود.

محقق با اشاره به اینکه سال گذشته اشتغال در حوزه بانوان بیشتر بوده است، بیان کرد: به علت تشکیل کارگاه های خانوادگی اشتغال بانوان بیشتر فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار