"در شهرهای بزرگ، انتخابات شوراها نباید در میان بحث انتخابات ریاست جمهوری گم شود و رسانه ها باید مردم را نسبت به این موضوع حساس کنند"
کد خبر: ۴۱۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 24 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از جماران، اعضای شورای شهر تهران امروز با حضور در حرم امام ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(س) با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی دیدار و گفت و گو کردند.

سیدحسن خمینی: انتخابات شوراها نباید در میان بحث انتخابات ریاست جمهوری گم شود

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر تهران سخنرانی کرد که اهم این سخنان در ادامه می آید:

- شرط مهم زیست مدنی، خیرخواهی برای یکدیگر است. هیچ نهادی بر پایه کینه شکل نمی گیرد و اگر چنین ویژگی هایی در نهادی باشد نابود می شود.

- هرچه دوستی را در میان خود بالا ببریم وحدت کشور تقویت می شود و این امر باعث بالا رفتن اقتدار ملی می شود.

- همه کارها در جامعه برای پیشرفت است. شرط پیشرفت نیز باقی ماندن جامعه است و این امر نیز در گرو دوستی و محبت میان مردم است.

- علی رغم اینکه همواره گفته می شد، مسئولان و مدیران مشکلات و راه حلهای مشکلات را بهتر از آنها نمی دانند، اما ایمان به آن وجود نداشت.

- امروز تجربه "شوراها" تجربه بسیار موفقی است.

- ما تحولات شهری زیادی را شاهد هستیم که مدیون شوراهاست؛ اما در عین حال، اشکالات را همواره باید دید و اصلاح کرد.

- شوراها ایمان به این گزاره که " کار مردم را به خودشان بسپاریم" به وجود آورد.

- امام جز به توانمندی مردم برای حل مشکلات آنان نمی اندیشید و دائما بر واگذاری امور سیاسی، اقتصادی و...به مردم تأکید می کردند.

- انتخابات عاملی است که منتخبین برای جلب رأی مجدد مردم، تلاش بیشتری کنند.

- در جامعه مدرن و بدون مشکلی که برای خود تصویر می کنیم نقش شوراها باید بیشتر شود. چنین جامعه ای در ابعاد مختلف توسعه، موفق تر است.

- در شهرهای بزرگ، انتخابات شوراها نباید در میان بحث انتخابات ریاست جمهوری گم شود و رسانه ها باید مردم را نسبت به این موضوع حساس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار