سرپرست تیم ووشوی شهرداری دامغان:
سرپرست تیم ووشوی شهرداری دامغان با بیان اینکه تورنمت ارمنستان محک جدی و آزمونی بزرگ برای ووشوکاران سمنانی در قالب تیم ووشوی شهرداری دامغان است.
کد خبر: ۴۱۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 21 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین روشن‌فکر امروز در آستانه اعزام تیم ووشوی شهرداری دامغان به تورنمنت ارمنستان اظهار کرد: شهرداری دامغان نخستین سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر ووشوی کشور را تجربه کرد.

وی تصریح کرد: تیم ووشوی شهرداری دامغان در این راستا توانست با کسب مقام چهارمی لیگ برتر و قرار گرفتن در بالای جدول، عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

سرپرست تیم ووشوی شهرداری دامغان تأکید کرد: با همت مسؤولان ورزش سمنان و ورزشکاران و حمایت‌های شهرداری دامغان این تیم توانست در رقابت‌های ووشوی لیگ برتر کشور نمره قبولی دریافت کند.

روشن‌فکر بیان کرد: فدراسیون ووشو به خاطر عملکرد خوب تیم ووشوی شهرداری دامغان در لیگ برتر ووشوی کشور این تیم را به‌عنوان نماینده ایران در تورنمت بین‌المللی ارمنستان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه آمار تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمت را نداریم، تصریح کرد: این رقابت‌ها هرساله برگزار می‌شود و پیش‌بینی ما حضور ووشوکاران خوب از سراسر جهان است.

سرپرست تیم ووشوی شهرداری دامغان با تأکید بر اینکه تورنمت بین‌المللی ارمنستان محک خوبی برای ووشوکاران سمنانی در قالب تیم شهرداری دامغان است، اضافه کرد: این مسابقات میدان آزمون بزرگی برای ووشوکاران تیم شهرداری دامغان است.

روشن‌فکر خاطرنشان کرد: این پیکارها از روز شنبه در ارمنستان برگزار می‌شود و یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی ارمنستان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار