رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در اولین ساگرد شهادت مدافع حرم ، فیلم مستند "بی‌قرار " روایتگر زندگی شهید محمدحسین حمزه در سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 20 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی لالاییان در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: این فیلم در آستانه سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه رونمایی شده است.

وی با اشاره به اینکه این مستند کاری از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز سمنان است افزود : مستند بی‌قرار به زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه می‌پردازد.

از

وی با اشاره به زمان رونمایی از این فیلم مستند افزود: فیلم مستند "بی‌قرار " عصر روز چهارشنبه در منزل شهید محمدحسین حمزه با حضور مسئولان استان سمنان رونمایی شد.

از

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: مستند بی‌قرار از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز سمنان و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

شایان ذکر است مستند "بی‌قرار " با استفاده از موقعیت اربعین حسینی و پیاده‌روی اربعین به مدت در حدود 30 دقیقه تدوین‌ شده و دوربین با پدر این شهید مدافع حرم در مسیر پیاده‌روی اربعین هم گام و هم‌کلام شده و روایتگری ابعاد زندگی این شهید والامقام در این مسیر انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار