کد خبر: ۴۰۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 17 April 2017
* 5 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در نیشابور
*یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در بروجرد
* تنبیه بدنی دانش آموز در رودبار
* برق جان مردی را گرفت
* حل اختلافات خانوادگی با گلوله !
* بازداشت کلاهبردار سابقه دار در مازندران
* غرق شدن کودک 9 ساله در رودخانه اترک
* دستگیری سارقان زن در بندرعباس
* انهدام باند سرقت خودرو و کشف 38 مورد سرقت در کنگاور
* کشف 900 گرم شیشه در قزوین
 
5 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در نیشابور
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !منزلی 2 طبقه در نیشابور به علت انفجار حاصل از نشت گاز، 100 در صد تخریب شد
مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: در این حادثه پنج نفر مصدوم و بهانفجار منزل مسکونی در نیشابور به علت نشت گاز بیمارستان انتقال داده شدند.
سید مهدی حسینی افزود: انفجار این منزل مسکونی در ساعت 14 امروز اتفاق افتاد و میزان خسارت و علت این انفجار در دست بررسی می باشد.
حال عمومی مصدومان خوب گزارش شده است.

یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در بروجرد
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !واژگونی خودرو سواری در بروجرد یک کشته بر جای گذاشت.
بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در محور بروجرد به ملایر یک نفر کشته شد.
رئیس پلیس راه لرستان گفت: در این حادثه که یکشنبه عصر در محور بروجرد به ملایر در محدوده شهر اشترینان رخ داد، یکی از سرنشینان خودرو مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
سرهنگ چغلوند علت واژگونی خودرو را سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد. 
 

تنبیه بدنی دانش آموز در رودبار
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !در پی تکرار تنبیه بدنی دانش آموزان در رودبار جنوب ، رئیس آموزش و پروش این شهرستان استعفا کرد.
مدیر آموزگار ِمدرسه روستای ریگ بحرین شهرستان رودبار ، به دلیل بلد نبودن درس ریاضى ِ دانش آموز را با تنبیه بدنی دانش آموز در رودبارکمربند تنبیه کرد.
مدیرآموزگارِخاطى به اداره تخلفات معرفى شد تا طبق ضوابط با او برخورد شود.
در رودبار این دومین بار است که دانش آموزان بوسیله معلمین تنبیه بدنی میشوند.
 
 
برق جان مردی را گرفت
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !حادثه برق گرفتگی در سرپل ذهاب یک نفر را به کام مرگ کشاند.
سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب گفت: ساعتی پیش به علت جان باختن یک نفر در سرپل ذهاب به علت برق گرفتگیحادثه برق گرفتگی در روستای قیطک از توابع بخش قلعه شاهین این شهرستان یک مرد ۶۰ ساله جان خود را از دست داد.
ولی علت این حادثه را بی احتیاطی متوفی در انجام کارهای برقی منزل شخصی عنوان کرد و افزود: توجه به کوچکترین خطراتی که ممکن است موجب وقوع چنین حوادث ناگواری شود برای همه لازم و ضروری است.
 
 

حل اختلافات خانوادگی با گلوله !
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !مردی که در اراک همسر خود را با شلیک گلوله مجروح کرده بود در کمتر از ۳ ساعت در عملیات پلیس دستگیر شد.
بر اساس اعلام پلیس استان بعدازظهر روز گذشته در پی گزارش یک تیراندازی و زخمی شدن خانمی در یکی از محله‌های شهر اراک مشخص شد مرد میانسالی با یک اسلحه کلت به سمت همسرش شلیک کرده و سبب آسیب دیدگی او از ناحیه گونه شده است.
 همسر این فرد بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و بر اساس اعلام روابط عمومی علوم پزشکی استان وضعیت جسمی وی مطلوب می باشد.
ضارب که از محل متواری شده بود در کمتر از سه ساعت دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت غیرمجاز نیز از او کشف شد.
او علت و انگیزه این اقدام خود را اختلافات خانوادگی و فشارهای روحی روانی اعلام کرد اما بررسی های بیشتر از سوی پلیس در حال انجام است. 
 
 

بازداشت کلاهبردار سابقه دار در مازندران
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !کلاهبرداری که با جعل اسناد از بانک ها و موسسات مالی ، 80 میلیارد ریال وام و تسهیلات دریافت کرده بود بازداشت شد.
سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی میاندورود با اعلام این خبر افزود  : در پی ارجاء حکم جلب از دادسرای عمومی شهرستان میاندرود به صورت نیابتی از شهرستان ساری به این یگان ، عملیات شناسایی، تعقیب و مراقبت اجرا و متهم در این حوزه انتظامی دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه متهم سابقه کلاهبرداری دارد گفت: براساس تحقیقات اولیه میزان کلاهبرداری  متهم حدود 80 میلیارد ریال اعلام شد که میزان دقیق کلاهبرداری پس از تکمیل پرونده اعلام خواهد شد.
 

غرق شدن کودک 9 ساله در رودخانه اترک
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !پدر کودک وارد آب شد اما نتوانست فرزندش را نجات دهد.
کودک 9 ساله ای در رودخانه اترک غرق شد. بخشدار بخش مرکزی مراوه تپه گفت: این کودک  اهل روستای قره گل تخت بود و برای آب تنی از بلندی به داخل  رودخانه انداخت اما به سبب آشنا نبودن با شنا غرق شد.
 همراه گرگانلی دوجی افزود : هم بازی های این دانش آموز  پس از  حادثه، به  پدر او  اطلاع دادند و پدر نیز بلافاصله به داخل آب رفت اما نتوانست فرزندش را نجات دهد.
او افزود : پیکر کودک  برای بررسی های بیشتر تحویل مراجع قانونی شد .
آب در این فصل سال در رودخانه اترک جریان ندارد و در بعضی از قسمت های بستر رودخانه آب جمع شده است .
مراوه تپه در فاصله 238 کیلومتری شرق گرگان مرکز استان گلستان واقع است.
رود اترک از کوه های هزار مسجد در شهرستان قوچان خراسان رضوی سرچشمه می گیرد و پس از عبور از خراسان شمالی به گلستان آمده و سپس به دریای خزر می ریزد .
 

دستگیری سارقان زن در بندرعباس
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !سه سارق زن در بندرعباس دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این سارقان با کارت بانکی مسروقه ، صد و نود و شش قطعه طلا خریده بودند.
سردار عزیزالله ملکی افزود : بدنبال تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در سه راه گمرک بندرعباس ، ماموران کلانتری در محل حاضر و خودروها را برای بررسی به یگان منتقل کردند.
وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد دو زن که هنگام تصادف سرنشین خودرو بودند، یک عدد کیف دستی به همراه عابر بانک و رمز آن و شماری مدارک دیگر، از خودرو پژو سرقت کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: سارقان حدود ساعت بیست و دو شب ، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای خرید سکه و طلا، از عابر بانک مالباخته برداشت کرده بودند.
سردار عزیزالله ملکی گفت: ماموران با بهره ‌گیری از دوربین های مدار بسته طلا فروشی، چهره سه زن سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: سارقان در بازجویی اولیه به سرقت کیف دستی و خرید 79 عدد سکه تمام بهار آزادی، 83 ربع سکه، 32 عدد نیم سکه و 2 سرویس طلا از طریق کارت بانک مسروقه اعتراف کرد.
 

انهدام باند سرقت خودرو و کشف 38 مورد سرقت در کنگاور
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !فرمانده انتظامی کنگاور از انهدام باند سارقان خودرو با 38 مورد سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین براری گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت خودرو طی فروردین ماه سال انهدام باند سرقت خودرو و کشف 38 مورد سرقت در کنگاورجاری در کنگاور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران اقدامات فنی و طرح‌های اطلاعاتی خود را در راستای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی از سرنخ‌های به دست آمده در سرقت‌ها مشخص شد که تمامی آن‌ها تقریباً به یک شیوه و توسط باندی از سارقان حرفه‌ای انجام شده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و استفاده از سایر نیروهای انتظامی شهرستان، یکی از سارقان شناسایی و حین سرقت یک خودروی پراید دستگیر شد.
سرهنگ براری تصریح کرد: سارق ۳۲ ساله ساکن یکی از شهرستانهای همجوار بوده و دارای چهار مورد سابقه سرقت است که در بازجویی‌های پلیس به انجام سرقت‌ها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، لذا پس از شناسایی محل اختفای سارقان، با هماهنگی مقام قضائی آنان نیز طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی گفت: از این باند سرقت سه نفره که همگی سابقه کیفری دارند، تاکنون ۱۰ دستگاه خودروی پراید و ۲۸ مورد سرقت وسایل داخل خودرو و قطعات خودرو از کنگاور و دیگر شهرستان‌های همجوار کشف شده که ضمن شناسایی مالباختگان، اموال سرقتی به آنان عودت داده شده است.
 
 

کشف 900 گرم شیشه در قزوین
از تنبیه بدنی دانش آموز تا حل اختلافات خانوادگی با گلوله !رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 900 گرم مواد مخدر از نوع شیشه از 2 سوداگر مرگ خبر داد.
سرهنگ بیژن خدایی گفت: ماموران پلیس این میزان ماده مخدر شیشه را حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین – زنجان کشف کردند.
وی افزود: ماموران 700 گرم از این ماده مخدر را از یک سرنشین اتوبوس بدست آوردند و وی را تحویل مراجع قضائی دادند.
سرهنگ خدایی افزود : همچنین ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در اقدامی دیگر در عوارضی شماره دو این آزاد راه مقدار 200 گرم شیشه کشف از یک دستگاه خودروی عبوری کشف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار