رئیس هیأت دوومیدانی سمنان خبر داد
رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی دوومیدانی درون‌استانی سمنان با حضور دوندگان مازندرانی گفت: وضع زیرساخت‌های ورزش دوومیدانی در استان مطلوب است.
کد خبر: ۴۰۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 13 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدهادی متولیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضع ورزش دوومیدانی در سمنان اظهار کرد: طبق تقویم ورزشی بسته‌شده برای دوومیدانی استان سمنان، برنامه‌های این هیأت در سال ۹۶ کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی دوومیدانی استان در سمنان برگزار شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش مردان و بانوان برگزار شد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ دونده در کنار تیمی از استان مازندران متشکل از ۲۰ دونده در رقابت‌های دوومیدانی انتخابی درون استانی سمنان حضور داشتند، اضافه کرد: هدف از دعوت تیم مازندران افزایش سطح مسابقات و بالا بردن انگیزه دوندگان سمنانی بود.

متولیانبا اشاره به حضور بیش از ۶۰ دونده بانو از استان سمنان در رقابت‌های انتخابی دوومیدانی استان تصریح کرد: نسبت به سال قبل استقبال خوبی از این رقابت‌ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه وضع زیرساخت‌های ورزش دوومیدانی در استان سمنان مطلوب است، اضافه کرد: تنها در شهرستان دامغان در حوزه زیرساخت‌های دوومیدانی با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه‌ایم که با تلاش‌های بیشتر برطرف خواهد شد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان خاطرنشانکرد: استعدادیابی از برنامه‌های اصلی هیأت دوومیدانی استان سمنان است تا آینده‌ای خوب برای دوومیدانی استان سمنان رقم زده شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار