مدیرکل بنیاد مسکن سمنان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: 70 درصد اماکن واقع در محدوده روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از 28 هزار نفر در این استان دارای سند مالکیت هستند.
کد خبر: ۴۰۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید ملکی عصر امروز در بازدید استاندار سمنان از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان و دیدار با کارکنان و معاونان بنیاد مسکن این استان، ضمن تشریح اهداف این بنیاد اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فعالیت‌های متنوعی را در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: استان سمنان جزو نخستین استان‌هایی بوده که برای تمام روستاهای بالای جمعیت 20 خانوار خود طرح هادی روستایی تهیه کرده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: این استان در زمینه متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی از متوسط کشور که 54 درصد بوده، رقم بالاتری را به خود اختصاص داده است.

ملکی بیان کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بهسازی و اصلاح معابر روستایی استان سمنان، 68 درصد است که در مقایسه با آمار کشوری وضع مطلوبی داریم.
وی بیان کرد: ازجمله اقدامات مناسب در حوزه عمران روستایی، صدور سند مالکیت اماکن واقع در محدوده قانونی روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر بوده که در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: بالغ‌بر 70 درصد اماکن واقع در محدوده روستا و شهرهای با جمعیت کمتر از 28 هزار نفر در این استان دارای سند مالکیت هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار