رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 67 درصد از ارزش‌افزوده استان سمنان مربوط به صنعت، معدن و تجارت این استان است.
کد خبر: ۴۰۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 11 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به معرفی شخصیت حضرت علی (ع) پرداخت و اظهار داشت: آن امام بزرگوار از شیعیان و پیروان خود خواسته است تا با پرهیزگاری، تلاش، پاکدامنی و استوار و محکم در راه خدا ایستادن، به مکتب و آرمان اسلام کمک کنند.

وی با شرح ویژگی‌های اخلاقی امیرالمؤمنین علی (ع) و با بیان اینکه در قرآن کریم 300 آیه درباره حضرت علی (ع) آمده است، عدالت و اخلاق را دو گوهر اصلی دین‌داری و تقوی دانست که هم در سیره پیامبر اکرم (ص) مورد تأکید قرار گرفته و هم امیرالمؤمنین علی (ع) اسوه و نمونه کامل آن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان فضایل ماه مبارک رجب و خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی (ع)، بر جدیت در کار و تلاش در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی توسط کارکنان این سازمان تأکید کرد.

اسودی با بیان اینکه 67 درصد از ارزش‌افزوده استان سمنان مربوط به صنعت، معدن و تجارت این استان است، کار زیاد و فعالیت در راستای بهبود تولید و اشتغال را در سال جدید خواستار شد.

وی با بیان اینکه باید در تمام مراحل زندگی و کار خود از مولایمان علی ابن ابی‌طالب (ع) الگو و سرمشق بگیریم، ابراز امیدواری کرد؛ در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده است، بتوانیم با تأسی از ائمه اطهار (ع) و حضرت علی (ع) در زمینه تولید، اشتغال و صادرات غیرنفتی قدم‌های مؤثری برداریم.

در این مراسم که در فضایی گرم و صمیمی و با حضور کارکنان مرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنانبرگزار شد، مداح اهل بیت (ع) به مولودی‌خوانی و اجرای سرود در وصف امام علی (ع) پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار