دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از اجرای اقداماتی در جهت خنثی‌سازی تحرکات برخی برای افزایش و گرانی مواد پروتئینی و گوشتی خبرداد.
کد خبر: ۳۹۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست شورای مسؤولان قضایی استان اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر در ثبت اسناد و املاک استان را باید گامی جدی و بلند در جهت تثبیت مالکیت مردم و شفاف‌سازی امور و تسهیل در ارائه خدمت به مردم دانست.

وی با اشاره به موضوع چهارشنبه آخرسال ادامه داد: چهارشنبه آخر سال در نگاه بسیاری از مردم ما فرصتی برای صله رحم، دید و بازدید و شب نشینی و در مجموع زمانی برای فراغت از کار و زندگی و کنار خانواده بودن و گذراندن فرصت‌ها به شادی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: ولی با کمال تأسف دشمنان این نظام با نگاه‌های خصمانه و برخی از ساده‌لوحان در داخل در کجراهه ای به دنبال فرصت‌سوزی شادی‌های مردم هستند.

صادقی‌‌نیارکی افزود: دستگاه قضا به ضابطان دستگاه قضایی این یادآوری را داشته است که باید چهارشنبه آخر سال هم همچون روزهای دیگر سال فضای زندگی مردم آرام باشد تا عموم مردم بتوانند در کنار خانواده به گذران زندگی و لحظات شاد خود بپردازند.

وی تصریح کرد: البته مأموریت دیگر مسؤولان امنیت استان این است که اجازه ندهند برخی به موج‌سواری بپردازند و با برپایی آتش‌های عامدانه و انفجارهای خاص، آرامش جامعه را خدشه‌دار کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: جمهوری اسلامی گردنه‌های سختی همچون هشت سال دفاع مقدس، ترورها، تحریم‌ها و فتنه‌ها را به خود دیده و امروز همچون پولادی آبدیده شده است و این سختی‌ها جز برای ایجاد زندگی عالمانه، شرافتمندانه، آزاد، شاد و سرشار از مهر در سایه اسلام نبوده است.

صادقی‌‌نیارکی با اشاره به برخی از پرونده‌های مهم در استان مطرح کرد: برخی درصدد بودند تا با ایجاد دست‌اندازهایی در زمینه افزایش قیمت گوشت و پروتئین تحرکاتی داشته باشند که با هماهنگی مسؤولان ذیربط و اقدام لازم، این تحرکات جلوگیری و خنثی شد.

وی یادآور شد: در خصوص وضعیت کالاهای مختلف شب عید انتظار این بود که بهتر عمل می‌شد چراکه مردم در شرایط سختی زندگی می کنند و ما مسؤولان باید خود را همواره خادم و مدیون مردم بدانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار