رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته شش تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، گفت: این حوادث دو کشته و هفت مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۹۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 12 March 2017

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگویی ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان سمنان شش تصادف جرحی و چهار سانحه خسارتی اتفاق افتاد، ابراز داشت: با توجه به اینکه ۸۵۵درصد تصادفات مربوط به خودروهای سواری است به منظور افزایش ایمنی در آستانه نوروز، نظارت بر راه های استان تقویت خواهد شد.

کراپ‌شده - سرهنگ حسن خسروجردی فرمانده پلیس راه استان سمنان

وی با اشاره بهمهمترین حادثه رانندگی هفته اخیر، افزود: در ساعت ۸:۵۰ روز چهارشنبه در کیلومتر ۱۱۰محور دامغان-جندق یک دستگاه کامیون کشنده به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز با یک دستگاه کامیون کشنده دیگر برخورد کرد که در ادامه خودروی کامیون منحرف شده با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نیز برخورد و دچار سانحه می شود که متاسفانه راننده میانسال و سرنشین ۲۲ ساله کامیونی که بر اثر سرعت غیر مجاز این سانحه را رقم زدند در دم فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه قسمت عمده ای از محورهای مواصلاتی استان سمنان کویریاست که این امر سبب خواب آلودگی و عدم هوشیاری راننده می شود، ابراز داشت: بررسی ها نشان می دهد ۶۰ درصد حوادث رانندگی طی یازده ماه اخیر از واژگونی و خروج از جاده است کهاین مهم می طلبد تا رانندگان به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان سمنان را دارند، باید توجه کنند در هوای مه آلود کوهستان با کاهش دید مواجه هستیم که باید گفت رعایت سرعت مطمئن بر ضریب افزایش ایمنی مسافران می افزاید و خاطره یک سفر را برای آنها دلنشین می کند.

وی افزود: محورهای مواصلاتی استان سمنان توسط ۴۰دوربین کنترل سرعت مورد پایش قرار می گیرد لذا هرگونه تخلف از سوی رانندگان توسط دوربین ها ضبط خواهد شد و مسافران نوروزی باید توجه کنند رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی با خودرو روبرو تصادفات زنجیر وار را به حداقل می رساند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار